בימינו זה לגיטימי לחפש דייט פוטנציאלי בכל מקום, החל מהמקומות המסורתיים כמו בר או מועדון ועד קופת חולים או אפילו בתור לדואר. מה הבעיה? בחלק מהמקרים שבהם אנשים מתחילים עם מישהו הם נתקלים בדחייה, מה שלחלוטין מוריד את האגו ובאופן כללי די מבאס. ואם פעם הגברים היו לרוב אלה שיוזמים ומתחילים, במהלך השנים אחוז הנשים שמתחילות גם הן עלה וממשיך לעלות. 

יש הרבה דברים שיקבעו האם תקבלו תשובה חיובית או לא כשאתם מתחילים עם מישהו, כשאחד מהם הוא המקום. למעשה, יש מקום אחד בו הסיכוי שיגידו לכם כן הוא ממש גבוה, לפחות לפי סקר שנערך לאחרונה. לפי הסקר, שנערך על ידי חברת EllipticalReviews.com, הסיכויים הגבוהים ביותר (97%) למצוא דייט הוא אם תתחילו עם מישהו בחדר הכושר. בסקר השתתפו 1,000 גברים ונשים, שנשאלו  מהם הרגלי חדר הכושר שלהם, כמו למשל כמה זמן הם מבלים שם בצילום סלפי, כמה כושר הם באמת עושים, הלבוש המועדף ועוד. 

EllipticalReviews.com :הסיכויים למצוא דייט בחדר כושר הם אדירים. צילום מסך
EllipticalReviews.com :הסיכויים למצוא דייט בחדר כושר הם אדירים. צילום מסך



על פי התשובות שלהם, נמצא שכ-21% מהגברים ו-43% מהנשים ענו שהתחילו איתם בחדר הכושר. כאמור, הסיכויים לקבל תשובה חיובית היו מאוד גבוהים, אך כאשר נשאלו המשתתפים לאן זה הוביל, התשובות היו מגוונת מעט יותר. שניים מתוך שלושה שהתחילו עם מישהו בחדר כושר אמרו שזה הפך לסטוץ (66%), וכ60% אמרו שהפלרטוט בחדר הכושר הוביל לדייט. מבין כל אלו שקיבלו תשובה חיובית, אחד מתוך ארבעה ( 24%)  אמרו שזה הפך למשהו מעבר לזה ואפילו למערכת יחסים.
 
באופן לא מפתיע, יותר גברים (71%) מנשים (50%) הודו  שהם נטו יותר לבהות בבני המין השני בחדר הכושר. מבין אלו, מי ששתו שייק פרוטאין ולקחו תוספי מזון אחרים נמצאו כבעלי סיכוי גבוה פי שניים להתחיל עם מישהו בחדר הכושר מאלו שלא שותים אותם כלל. 

ellipticalreviews
ellipticalreviews



עוד נמצא בסקר שללבוש לא היה הרבה משמעות בבחירה האם להתחיל עם מישהו או לא, בעיקר בקרב הגברים. עבורם, לא משנה מה לבשה המתאמנת, היא הייתה בעלת אותו סיכוי להפוך למושא התחלה ככל אחת אחרת. נשים לעומת זאת היו קצת יותר בררניות, והתחילו יותר עם גברים בגופיות או קפוצ'ונים.

ellipticalreviews
ellipticalreviews



כמובן שלצד הדברים החיוביים במציאת דייט בחדר הכושר, היו דברים לחלוטין בלתי נסבלים בתחום זה, כשבמקום הראשון היה זה המגע הפיזי. 45% מהנשים לעומת 11% מהגברים אמרו שזה גרם להם לחוש אי נוחות, כאשר מישהו, מלבד המאמן שלהם, נגע בהם. אז אולי בסרטים לעמוד מאחורי מישהו ולעזור להם להיות בתנוחה הנכונה על המכשיר עושה נפלאות - במציאות, בדיוק להפך.המסקנה- מותר להסתכל, אך אסור לגעת.