צעירה בת 21 התחזתה במשך שנתיים למספר רב של שוטרים, כדי למנוע מהאקס שלה לצאת עם נשים אחרות. לורן אדרלי, הצליחה לשכנע את בן זוגה לשעבר, מיטשל לויד, 22, שהוא חלק מחקירה משטרתית, אשר בפועל לא התרחשה מעולם. השניים הכירו בשנת 2014 דרך חברים משותפים, אך חודשיים לאחר מכן לויד נפרד מאדרלי. החל מרגע זה, הפכו חייו לגיהנום משתמשך, שהסתיימו כאמור לאחר שנתיים. 



לורן, מהעיר סטרוברי, אנגליה, לא הסכימה עם "הגזירה" שהטיל עליה בן זוגה לשעבר, וכשנפרד ממנה ניסתה תחילה לאיים בהתאבדות, ואמרה לו ש"אף אחת לעולם לא תוכל לאהוב אותך כמוני" . לאחר מכן ניסתה טכניקה אחרת, וסיפרה לו שעברה התעללות מינית. לויד עודד אותה ללכת למשטרה, והיא מצידה אמרה שתסכים רק אם ישמש כעד וייתן עדות.



החל מרגע זה לורן החלה לשלוח ללויד אימיילים מחשבונות מזויפים רבים, תוך שהיא מתחזה לשוטרים. המטרה של לורן הייתה לגרום ללויד להאמין שאכן מתרחשת חקירה משטרתית סביב ה"תקיפה המינית", ושהוא חלק חשוב ממנה. בדרך זו, חשבה לורן, תצליח לשלוט בחייו של לויד כך שלא יצא עם אף אחת אחרת מלבדה.



לא רצתה שבן הזוג יצא עם אחרות. לורן אדרלי. צילום מסך
לא רצתה שבן הזוג יצא עם אחרות. לורן אדרלי. צילום מסך



על מנת לדאוג שבן זוגה לשעבר לא ייפגש עם נשים אחרות, אדרלי יצרה משטר נוקשה על חייו, ובאמצעות איומים במיילים מחשבונות פיקטיביים, קבעה לו מתי יוכל לצאת, עם מי ולאן. אם לא ישמע להוראות ה"משטרה", נאמר לו במיילים, יחטוף קנסות גבוהים. במסגרת זו, הבהירה לו גם שעליו לסיים כל קשר רומנטי בו הוא נמצא, וכמובן לא להתחיל קשר חדש, ולא לדבר עם נשים ככלל. בנוסף להתחזות לשוטרים, לורן יצרה גם חשבונות פייסבוק פיקטיביים של "חברים" שלה מהפייסבוק, ושלחה בשמם הודעות שהעבירו ביקורת על כך שהוא יוצא עם נשים אחרות. 


לויד מיטשל. ספק התעללות קשה במשך שנתיים מצד אדרלי. צילום מסך
לויד מיטשל. ספק התעללות קשה במשך שנתיים מצד אדרלי. צילום מסך
ההתעללות של אדרלי במיטשל הגיע לסופה, כאשר סיפר על כך  לעמיתיו לעבודה מוקדם יותר השנה. אלו עודדו אותו ללכת למשטרה, אשר מיד מצאו כי המיילים מזויפים והצליחו לאתר את השולחת, לורן. השבוע, הועמדה לדין אדרלי בבית הדין קראון קורט,בעיר סטרוברי, שם נגזרו עליה תשעה חודשי מאסר בלבד, על התחזות לשוטר ועל מעקב בלתי חוקי. "היא השתמשה בסגנון התחזות מתוחכם על מנת לתמרן לחלוטין את חייו של הקורבן, כשהיא מכתיבה לו מתי לצאת, לאן לצאת ואף שלטה באינטרקציות החברתיות שלו עם אנשים אחרים במשך שניים", אמר השופט פיטר רוץ' במהלך מתן גזר הדין. 
 
התחזתה למספר רב של אנשים כדי לשלוט בחייו של לויד. לורן אדרלי. טוויטר
התחזתה למספר רב של אנשים כדי לשלוט בחייו של לויד. לורן אדרלי. טוויטר

 
"אני לא יודע מה עבר לך בראש, אך בזמנו החלטת לאמץ במכוון זהות של שוטרים כדי ליצור קשר עם לויד. באותו הזמן, הוא לא היה מעוניין להמשיך איתך את הקשר", המשיך רוץ'. "במשך שנתיים שלטת בחייו, עד לכדי כך שאמרת לו לאן מותר לו ללכת ועם מי". רוץ' הוסיף ש"מדובר בפשעים חמורים, שכן הוא לא היה יכול לחיות את חייו כהלכה במהלך השנתיים בהן ביצעת את העבירות הללו. עשית זאת לטובתך האישית, מה שהיא לא תהיה".