גבר בריטי שנעצר על רצח אשתו בספרד, טען שהיא מתה בטעות במהלך סקס סאדו-מאזו שהשתבש. וורן ליטל, 52, נעצר בינואר 2016 בחשד לרצח אשתו ליסה ג'יין, 49, בביתו בקוסטה דה לה קלמה, במגלוף, ספרד. ליטל, סוחר מכוניות במקצועו, טען שחנק את אשתו למוות בטעות, במהלך משחק תפקידים שאשתו יזמה. אך עוד מההתחלה, במשפט שמתנהל נגדו, נטען מצד התביעה שמדובר ברצח מתוכנן מראש. 



השבוע מתוכנן דיון נוסף נגד ליטל, כחלק ממשפט שמתנהל נגדו בספרד, בו התביעה מתכננת לדרוש עבורו את העונש המקסימלי של 20 שנות מאסר. עד כה, טענו התובעים מטעם המדינה, כי גרסתו של ליטל אינה אמינה, והאשימו אותו בתקיפה מכוונת באמצעות מטען של טלפון נייד, בעקבות ויכוח סוער בינו  לבין הקורבן.  נוסף לעונש מאסר, התובעים עתידים לדרוש כי ליטל ישלם לבתה היחידה של ג'יין פיצויים בסך  180,000 ליש"ט. 



וורן ליטל. צילום מסך
וורן ליטל. צילום מסך



למרות שהם נשואים, וורן וליסה התגוררו בנפרד. ג'יים התגוררה בקילבורן שבצפון לונדון, אך טסה לספרד לבקר את ליטל לעיתים קרובות. בביקור האחרון שלה בביתו תכננה להישאר שבוע, אך מתה כתוצאה מחניקה יומיים לאחר מכן, כך עלה מניתוח לאחר המוות. בנוסף למשפט הציבורי, יתכן ומשפחתה של ליסה תגיש תביעה אזרחית באמצעות עורך דין פרטי במקביל. 



ליסה ג'יין. צילום מסך
ליסה ג'יין. צילום מסך