תתפלאו לשמוע, אך נהגים גרועים יש במדינות נוספות בעולם, לא רק בישראל, וגם בחו"ל כאשר הם נתפסים הם מתרצים תירוצים כדי לחמוק מעונש, רובם ללא הצלחה רבה. לאחרונה, גבר אחד ממערב אוסטרליה מצא עצמו עובר על החוק, כאשר לדבריו מיהר הביתה ללכת לשירותים. הגבר, אב לילדים ממערב אוסטרליה, נאלץ לשלם 960 דולרים (3396 ש"ח) בשל "חוסר היכולת שלו להתאפק". או לפחות כך סיפר לשוטרים.



על פי משטרת דאלאווינו, במערב אוסטרליה, הגבר נסע במשאית שלו כ-38 קמ"ש מעל המהירות המותרת. לא רק זאת, הוא נעצר פעמיים בחצי שעה ושוחרר בפעם הראשונה עם אזהרה, מה שלא מנע ממנו להמשיך בנהיגה המסוכנת. 



קיבל עונש למרות התירוצים. צילום: משטרת דאלאווינו
קיבל עונש למרות התירוצים. צילום: משטרת דאלאווינו



על פי הדיווחים בכלי התקשורת באוסטרליה, הגבר ניסה לחמוק מעונש וסיפר לשוטרים שמיהר הביתה כי "אני צריך לחרבן. נדבקתי מהילדים". כמובן שזה לא באמת עזר לו, והשוטרים שלא קנו את הסיפור הזה נתנו לו דו"ח בכל זאת, וכן, שללו את רישיונו. הם גם שיתפו צילום של הדו"ח המשעשע בחשבון הטוויטר שלהם.



כמובן שקיים סיכוי קטן שהאיש דיבר אמת, אך אין ממש דרך לבדוק זאת. כמו כן, תהיה הסיבה אשר תהיה, אין שום תירוץ לנסוע במהירות מופרזת ולסכן את חייהם של אנשים אחרים על הכביש. אם הוא באמת היה צריך לשירותים, היה עליו לעצור בצד, בכל מקום שהוא.