בדרך כלל סבתות נחשבות לתמימות, חביבות וחסרות אונים, בנות משפחה שרק רוצות לעשות טוב לנכדים ותמיד צריכות עזרה לחצות את הכביש. אבל מידי פעם צצים בחדשות סיפורים שמציגים חזות אפלה יותר לדמות השברירית, שמראים עד לאן סבתות ירחיקו לכת כדי לעזור לבן משפחה. לאחרונה סבתא בת 64 ממערב וירג'יניה ניסתה להבריח סמים לנכד שלה הנמצא בכלא - וכעת עלולה גם היא למצוא עצמה מאחורי הסורגים. 

על פי ה"ניו יורק פוסט", הביקור של קרולין לו גיי, את הנכד שלה שון דאגלס ווייסטר בכלא המחוזי במחוז ברקלי לא עורר חשד בהתחלה. אך כאשר השומר אמר לוויסטר שלאחר הביקור יערך עליו חיפוש, הוא הבין שמשהו אינו כשורה. בשלב זה, ניסה וויסטר לברוח אך ללא הצלחה, וצעק לסבתו "רוצי סבתא, הם תפסו אותי". במהלך החיפוש שנערך על וויסטר, מצאו השוטרים 22 קשיות שתייה שנאטמו, בתוכם הוחבאו סוגי סמים שונים ביניהם מריחואנה, הרואין וקוקאין. הסבתא הטובה, מהעיירה מקירניסביל, כמובן לא שכחה את האביזרים הנלווים, ועל וויסטר נמצאו גם מחטים וטבק. 

שון דאגלס ווייסטר. צילום: טוויטר
שון דאגלס ווייסטר. צילום: טוויטר

נכון לעכשיו, לא ידוע אם יוגש כתב אישום נגד וויסטר, אך סבתו הואשמה ב-15 עבירות החזקה והברחת סמים ונשק מסוכן. גיי נשפטה בבית המשפט של מחוז ברקלי, והוכנסה למעצר בערבות של 250,000 דולרים. נכון לעכשיו, לא ידוע האם היא תכנס לכלא וההליך המשפטי נגדה נמצא בעיצומו.