שתיית קפה היא חוויה נעימה וכיפית, ברוב המקרים, בעיקר אם זה נעשה בבית קפה ומישהו אחר מתאמץ עבורנו. אך לפעמים גם חוויה בטוחה ונעימה כזו עלולה להשתבש ולהיגמר כמעט באסון. כך גילו לאחרונה בני זוג בריטים במהלך חופשה בלונדון, כשהתיישבו ברשת בתי קפה פופולרית, ומיד הצטערו על כך. השניים, מהכפר הארדוויק שבמערב אנגליה, בדיוק סיימו את החופשה בלונדון והחליטו לשבת בסטארבקס לפני שישובו לביתם.



השניים קיבלו את הקפה שלהם, והאישה, שהזמינה פראפצינו מנגו-פסיפלורה החלה לשתות ומיד נחנקה. בעלה, מאט מילר, 27, העלה לטוויטר תמונה של החפץ - חתיכת מתכת, ככל הנראה סיכה של שדכן - שגרם לאשתו להיחנק, תחת הכיתוב "כשאתם נחנקים מחתיכת מתכת מהשתייה שלכם בסטארבקס". מאט סיפר ל"גלוסטרשייר לייב" ש"הייתי בהלם ודאגתי כשראיתי את חתיכת המתכת", והוסיף ש"אשתי הוציאה את המתכת מהגרון שלה".


חתיכת המתכת שגרמה לאישה להחנק. טוויטר
חתיכת המתכת שגרמה לאישה להחנק. טוויטר



מאז האירוע, הציוץ של מאט הוסר, אם כי לא ברור מדוע והאם הוא זה שהסיר אותו. כמו כן, בכלי התקשורת לא דווח האם השניים מתכננים לתבוע פיצויים מהחברה, אך דובר של רשת בתי הקפה כבר הספיק להתנצל בפניהם ומסר שהם חוקרים את האירוע. "מדאיג אותנו לשמוע על זה ופתחנו בחקירה כדי לברר מה קרה", אמר הדובר. "יצרנו קשר עם הלקוחה ישירות כדי להתנצל ובתקווה שישובו לבית הקפה בקרוב".

סטארבקס. צילום מסך
סטארבקס. צילום מסך