צעיר מאוהיו שהשתתף בלוויה של חמותו, התגלה כמי שרצח אותה בדקירות וירי, ארבעה ימים בלבד לפני שהיה אמור להתחתן עם בתה. ג'פרי סקולין ג'וניור, 20, היה אמור להתחתן ביום בו עזר לשאת את ארון הקבורה של חמותו, מלינדה פלאסקוביץ, 49. ביום הרצח, סקולינג התקשר בעצמו למשטרה, וטען שהגיע הביתה יחד עם בעלה של מלינדה, והשנים מצאו אותה מכוסה בדם על רצפת המטבח.



סקולינג התגורר בבית הוריה של ארוסתו, בעיר סרונסוויל, יחד עם בתם המשותפת בת השנה וחצי, ובנם בן ה-18 של הוריה. "הרגע חזרנו הביתה, היא על רצפת המטבח", אמר סקולינג בשיחה למשטרה. "לקחתי את בנם ואת הבת שלי החוצה. בעלה נמצא איתי עכשיו". כשנשאל האם האישה הותקפה בידי בעלה ענה סקולינד ש", לא, לא, הרגע נכנסו הביתה". על פי חדשות ה"ניו יורק פוסט", מחקירה שלאחר המוות נמצא שמלינדה, מורה בבית ספר תיכון, מתה כתוצאה מדקירות וירי. 



מלינדה פלאסקוביץ. צילום מסך
מלינדה פלאסקוביץ. צילום מסך


על פי הדיווחים בכלי התקשורת בארה"ב, במהלך השנה מלינדה ובעלה ברוס התלוננו רבות במשטרה על ניסיונות פריצה והתרחשויות חשודות בביתם. אך ימים ספורים לפני הרצח המשטרה אף חקרה ניסיון פריצה נוסף לביתם דרך הדלת האחורית, ובספטמבר מלינדה התקשרה לדווח על כך שמפתחות מכוניתה נעלמו וכן על כך שהיא כל הזמן מוצאת את מכוניתה לא נעולה ואת האזעקה מופעלת.

עם זאת, מהמשטרה לא נמסר אם האירועים הללו הם מעשה ידיו של סקולינג. כמו כן, עדיין לא ידוע מה הוביל להפללתו ומעצרו של סקולינג, שלושה ימים לאחר הלוויה. בימים אלו  סקולינג נמצא במעצר עם אפשרות לשחרור בערבות בגובה של מיליון דולרים. הוא מואשם ברצח בנסיבות מחמירות, וצפוי לעמוד בקרוב לדין. 

ברוס סקולינג עם בני משפחת פלסאקוביץ. צילום מסך
ברוס סקולינג עם בני משפחת פלסאקוביץ. צילום מסך