ילד גאון מרוסיה טוען שנשלח לכדור הארץ כדי להציל את האנושות מפני שואה גרעינית. בוריסקה קיפריאנוביץ', מוולגוגרד, רוסיה, טען כבר ב-2008 שהגיע אלינו ממאדים כשהיה בן 11. לדבריו הוא חי על הכוכב עד שחלה בו מלחמה גרעינית שהשמידה כמעט את כל מי שחי בו. בעקבות זאת, הסביר, הגיע לכדור הארץ ב-1996, בו נולד מחדש יחד עם אחרים כמוהו, במטרה להציל את האנושות מעתיד דומה.



"אנשים כמוני עדיין חיים שם. הייתה ביניהם מלחמה גרעינית. אך הכל נשרף כעת. רק מעטים מהם שרדו", הסביר בוריסקה במהלך הסרט הדוקומנטרי שנעשה עליו, וחשף לראשונה את סיפורו בפני העולם כולו; "בוריסקה: ילד אינדיגו ממאדים". הוא המשיך להסביר שלאחר המלחמה השורדים הבודדים בנו מקלטים ויצרו כלי נשק חדשים, וכעת הם נושמים רק פחמן דו חמצני ומתגוררים מתחת לאדמה.

בזמנו הדהים בוריסקה את העולם ועדיין ממשיך לעורר תהודה, כיוון שהפגין ידע אדיר בתחומים רבים כבר מגיל צעיר, וזכר את חייו בגלגול הקודם על מאדים. בני מינו, הסביר, התנשאו לגובה של שני מטרים לפחות, היו בני אלמוות וחדלו להזדקן בגיל 35. הם היו מתקדמים מאוד מבחינה טכנולוגית, מה שאפשר להם לנסוע בזמן וכן לבצע נסיעות בין כוכבים. 

אך בשלב מסוים, כאמור, החלה מלחמה על הכוכב האדום, שהרסה את כל הטוב שיצרו במשך שנים רבות. "אני זוכר את התקופה ההיא, כשהייתי בן 14 או 15. היו מלחמות כל הזמן והייתי צריך לעיתים קרובות להשתתף בתקיפות אוויריות עם חבר שלי", הסביר בוריסקה. כשנשאל על המלחמה שאירעה הסביר ש"אין לי פחד מהמוות, כי אנו חיים לנצח". בעקבות במלחמה כאמור, הגיע כטייס לכדור הארץ, כי היה חשש שגורלו של הכוכב זהה לזה של מאדים.
 
בוריסקה קיפריאנוביץ' בצעירותו. צילום מסך: יוטיוב
בוריסקה קיפריאנוביץ' בצעירותו. צילום מסך: יוטיוב


לדבריו, לבני המאדים היה הקשר הדוק למצרים הקדמונים, ולבני האדם יש הרבה מה ללמוד מהם. בריסקה הסביר שהפתרון לכל צרותינו יגיע כאשר יפתחו את הספינקס הגדול של גיזה, באמצעות מנגנון מאחורי האוזן של הפסל. הוא טוען שלגזע האנושי יש עוד הרבה מה ללמוד ושהספניקס הגדול של גיזה הוא המפתח למקור הידע. גם היום, בגיל 21, הוא עדיין ממשיך לרתק אנשים ועורר דיוני קונספירציה רבים, בעיקר כי הוכיח אינטליגנציה גבוהה כבר מגיל צעיר וידע לדבר על נושאים שמעולם לא למד עליהם.

הוריו של בוריסקה מאמינים שהילד הגאון שלהם אכן חי בגלגול הקודם במאדים. לדבריהם, כאשר הם הפגישו אותו עם חוקרים מרחבי העולם - היסטוריונים, מדענים, אסטרונומים ועוד- כולם הסכימו שזה בלתי אפשרי להמציא סיפורים כאלו. אמו אף מתעקשת שבבית לא לימדו אותו שום דבר על חלל או כל תחום אחר בו הוא מפגין ידע כה רב. עם זאת, הם  זוכרים שהחל לדבר על מאדים וחייו על הכוכב כבר מגיל צעיר. לא רק זאת, הילד המחונן אף החל לדבר מספר חודשים בלבד לאחר שנולד, וכשמלאו לו שנתיים כבר ידע קרוא וכתוב.