משחר האנושות גברים יצאו עם נשים שצעירות מהם במספר עשורים טובים, כשבמקרה הטוב לפחות הן לא היו קטינות. מאות שנים לאחר מכן, קשרים משונים מסוג זה ממשיכים להתקיים, ואנשים עדיין מוכים בתדהמה כתוצאה מכך. מקרה כזה אירע לאחרונה בהודו, כאשר שחקן מוכר חשף את מערכת היחסים החדשה שלו עם נערה בת 18. מילינד סומאן, שחקן בוליוודי אהוב, הפך את סיפורו לוויראלי ולא בהכרח לטובה, כשחשף את הקשר שלו עם אנקיטה קונוואר, דיילת שצעירה ממנו ב-34 שנים.




סומאן חשף את הרומן החדש שלו לאחרונה כשהעלה לחשבון האינסטגרם שלו תמונות שן עם נערתו, מחופשים לכבוד יום הולדתו בטרומסו, נורווגיה. הקשר הלא שגרתי הפך לשיחת היום ברחבי הודו, ומשם זלג הלאה אל אירופה וארה"ב. רבים פנו לטוויטר כדי להביע את עמדתם בנוגע לקשר, ואחד אף כתב בזעם: "לאידיוטים שתומכים בסומאן - תארו לעצמכם שזו הייתה בתכם. חוקי, לא חוקי, גיל או לא- עדיין תאשרו את זה?. משתמשת טוויטר אחרת התבדחה ש"אני מקבלת השראה מסיפורו של סומאן. אני מחכה שבן הזוג שלי יוולד בכל רגע נתון".



 

Happy arctic time at my @airbnb home in Oslo and Tromso #livethere #ad #Never2early4aselfie @earthy_5

A post shared by Milind Usha Soman (@milindrunning) on



אך היו מי שדווקא תמכו בו, ואחד כתב ש"מדובר בשני בוגרים שמנהלים קשר בהסכמה. אתם לא חייבים לאשר את הקשר. הם לא ביקשו את אישורכם!" אחרת התייחסה למראו החטוב וצייצה שלא פלא שהנערה התאהבה בסומאן עד מעל הראש.



 

Happy birthday chiken! :)

A post shared by Milind Usha Soman (@milindrunning) on


סומאן אומנם ממוצא הודי אך נולד בגלזגו, סקוטלנד. משם משפחתו עברה לאנגליה, ובגיל 7 החליטה לחזור ולהשתקע במומבאי. הודו. הוא היה נשוי בעבר פעמיים, אך אין לו ילדים מנישואיו. נכון לעכשיו, לא ידוע מתי החלו השניים לצאת, אך ההשערה היא שהם יוצאים מעל לחצי שנה. כמו כן לא ברור האם החלו את הקשר לפני שמלאו לדיילת הצעירה 18. 



 

Me&Smt

A post shared by Milind Usha Soman (@milindrunning) on