בזמן שרוב האנשים אוהבים לקטר על בני המשפחה שלהם, ולהתלוצץ על כך שהיו שמחים להיפטר מהם, יש אנשים שמחפשים אחר בני משפחתם כל חייהם. לאחרונה שני חברים מאוד טובים, שהכירו מעל 60 שנים, גילו שהם בעצם אחים, כשחיפשו את הוריהם הביולוגיים. אלן רובינסון ו-וולטר מקפארלן מאואהו , הוואי, נולדו וחיו באי כל חיים. הם נפגשו בבית הספר הסודי ומאז הפכו בלתי נפרדים. הם סיפרו שתמיד היה להם הרבה במשותף, בין היתר העובדה ששניהם חיפשו את הוריהם הביולוגיים-  מקפארלן חיפש את אביו שלא זכה להכיר, ורובינסון, שאומץ כשהיה ילד חיפש את אמו. הם רק לא ידעו שהם חולקים את אחד מההורים הללו.



על פי חדשות KHON2, הגילוי החל לאחר שמקפרלן העמיק את החיפושים אחר אביו באינטרנט, באתרי דנ"א ועצי משפחה. לאחר בדיקה מעמיקה גילה שאחד המשתמשים, 'רובי 737', הוא בעל דנ"א דומה מאוד לשלו, והחליט ליצור איתו קשר. כמה שיחות לאחר מכן, התברר ש'רובי' הוא בעצם רובינסון חברו הטוב, והשניים גילו שהם חולקים את אותה האם.



חיו חיים שלמים בלי לדעת שהם אחים. צילום מסך
חיו חיים שלמים בלי לדעת שהם אחים. צילום מסך


המקרה המיוחד סוקר בצורה נרחבת בכלי התקשורת, והאחים סיפרו על הגילוי המפתיע והמרגש. "זו הייתה הרגשה מדהימה, אני עדיין המום", סיפר רובינסון. "אני לא יודע כמה זמן ייקח לי להתגבר על ההרגשה הזאת. זו המתנה הכי טובה שיכולתי לקבל".  לדבריו, חשב שלא ימצא לעולם את משפחתו הביולוגית, גם בשל אירועים טרגיים שעבר. "היה לי אח צעיר שאיבדתי כשהיה בן 19, כך שאין לי אחיינים ואחייניות", הסביר. "חשבתי שלעולם לא אכיר את אמי הביולוגית". באשר לתכניותיהם לעתיד, האחים, שנולדו בהפרש של 15 חודשים זה מזה, פרשו כבר מזמן לגמלאות, ומתכננים לטייל ביחד בעולם ולבלות האחד עם השני עד כמה שניתן.
 
בעקבות הגילוי, מתכננים לבלות יחד עד כמה שניתן. צילום מסך
בעקבות הגילוי, מתכננים לבלות יחד עד כמה שניתן. צילום מסך