אם חשבתם שסבתות הן חביבות ומתוקות, תחשבו שוב - מאחורי החזות התמימה יכולה להסתתר אישה מאוד מסוכנת ואפילו רוצחת סדרתית. כך קרה לאחרונה בקניה, כאשר אישה בת 60 מעיירה קטנה נתפסה עם בשר אדם, וזה לא החלק הכי מזעזע בסיפור ההזוי הזה. על פי הדיווחים בכלי התקשורת המקומיים, המשטרה הגיע לבצע חיפוש של הסבתא, ג'יין אוזאב, לאחר שהתקבלו תלונות רבות נגדה מצד המקומיים. 



על פי חדשות hivisasa, תושבים בעיירה ניאמאצ'ה התלוננו שרבים מאנשי העיירה, בני משפחה וחברים נעלמו ולא השאירו אחריהם עקבות, והם בטוחים שלאוזאב יש יד בדבר. לטענתם, היא בכלל מכשפה וחברה לעוד אנשים כמוה, ויחד הם הרגו את יקיריהם. השוטרים החליטו לבדוק את הנושא, אבל דבר לא הכין אותם למה שמצאו בביתה, ולמרבה המזל הם לא חלקו תמונות של הממצאים. "תושבים התלוננו נגד המעשים המזוויעים של האישה, ופשטו על ביתה בשעות הלילה המאוחרות" נמסר מהמשטרה המקומית. "היא סרבה לפתוח את הדלת, מה שאילץ את שוטרים לפרוץ פנימה. בעליית הגג מצאנו בעליית חתיכות בשר אדם מיובשות מוחבאות בתוך שק". 


בזמן שהשוטרים אספו רעיות אוזאב ניסתה לברוח אך ללא הצלחה, היא נעצרה ונלקחה לתחנת המשטרה לחקירה. ככל הנראה כדאי שהשוטרים ישאירו אותה במעצר, שכן המקומיים איימו שאם תשוחרר יבצעו בה לינץ' על כל מה שעשתה. החקירה נמצאת בעיצומה.

צפו בסבתא המדהימה מה בת ה- 68 שנמצאת בכושר טוב יותר מכולנו
 

זה אומנם נשמע כמו משהו שנלקח הישר מסרט אימה, אך זו לא הפעם הראשונה שדבר כזה קורה וכנראה גם לא האחרונה. לפני שנתיים למשל דווח על אישה בבניגריה שמכרה לכאורה בשר אדם בשוק, בטענה שמדובר בבשר בקר. לאחר שעוררה את חשד המקומיים, היא נלקחה לחקירה אך הכחישה את האישומים נגדה.

לדבריה, הכומר שלה המליץ לה למכור בשר בשוק, אך מדובר בבשר של בעל חיים ולא בשר אדם. על פי ה"דיילי פוסט", במשטרה התקשו לקבוע מה הוא סוג הבשר בשל מחסור במשאבים, והחקירה נקלעה למבוי סתום.