מאחר ואנחנו לוקחים את הצבא והביטחון שלנו ברצינות תהומית, סביר להניח שבישראל לא היו מאשרים תחרות יופי צבאית (וכנראה טוב שכך). אבל במדינות אחרות בעולם, למשל כמו רוסיה, זה לגמרי לגיטימי לערוך תחרות כזו לחיילות, ומיד אחר כך להוציא אותן לעוד אימון ירי לקראת מלחמה אפשרית.

התחרות הביזארית נערכה במסגרת "המשמר הלאומי של רוסיה", הלא הוא צבאו של פוטין, ותוצאותיה פורסמו בשבוע שעבר בערוץ היוטיוב הרשמי של הגוף הצבאי. הזוכה המאושרת, אנה חראמסובה בת ה-31, גברה על 1,000 חיילות שמשרתות יחד איתה, בתחרות שזכתה לשם המתאים "תחרות היופי של המשמר הלאומי".
 

אנה חראמסובה. צילום: יוטיוב
אנה חראמסובה. צילום: יוטיוב



למרבה האבסורד, היא בחרה להשתתף למרות שהיא מודה שהיא מתמודדת מידי יום עם סקסיזם בצבא, ושחיילים שופטים אותה לפי המראה שלה. "מספרים לי הרבה בדיחות על בלונדיניות בצבא, אבל לא אכפת לי מזה. אני מתעלמת ופשוט משרתת בחן", היא מסבירה בסרטון. 


לדבריה, החיבור שלה לתפקיד היה טבעי, שכן אמה ואביה עשו קריירה בצבא ושרתו במשך 30 שנים. "אני גאה להמשיך את השושלת", אמרה. לפני שהתגייסה לשורותיו של המשמר הלאומי, חראמסובה, נשואה ואם לילד, עבדה במשטרה וגם הוציאה תואר במשפטים. היא מתכננת להמשיך בקריירה צבאית, אבל מודה ששמה עין על תחרות ביקיני, והקולגות והחברים המליצו לה לנסות את מזלה
 

אנה חראמסובה. צילום: יוטיוב
אנה חראמסובה. צילום: יוטיוב