בן 77 מקליפורניה, שאיבד את עבודתו בתור מורה מחליף בעקבות מגיפת הקורונה, חי בתור רכבו כבר כמעט שנה. ביום חמישי האחרון נערכה עבור הקשיש, חוזה וילרואל המכונה "מר V", מסיבת יום הולדת מפתיעה, לאחר שנתקל במקרה בסטודנט לשעבר שהחליט לתרום את חלקו -  והצליח הרבה יותר ממש שתיאר לעצמו. 

וילרואל חי מאז מאי 2020 בתוך רכב פורד ת'אנדרבירד מתקופת שנות התשעים, בצבע תכלת מתקלף. "בתי הספר נסגרו ואני איבדתי את מקור הפרנסה שלי. הצלחתי לסדר את כל הבירוקרטיה כדי לקבל את כספי הפנסיה שלי אך היא לא הספיקה לי כי כבר היו לי חובות קודמים", אמר וילרואל לערוץ החדשות Fox11. אך עם זאת, בשבוע שעבר תלמיד מהעבר, בשם סטיבן נאוה, נתקל במורה המחליף והחליט לנסות לעזור. 

@stvnna7

Tomorrow is the big day! Full video on my twitter! ##foryoupage ##fyp ##thankyou ##viral ##QuickerPickerRapper ##california ##fontana ##inlandempire

♬ original sound - Steven Nava

בפוסט שהועלה לעמוד הטוויטר של נאוה הוא כתב כי במשך מספר פעמים הוא חלף על יד ביתו והבחין במבוגר שישן ברכבו הישן, גם כשמזג האוויר היה קשה, וקרא לגולשים לעזור. תחילה, נאוה נתן לקשיש 300 דולר עבור שהיה בבית מלון ואף יצא איתו לארוחה מפנקת. בזמן שהשניים דיברו והכירו, וילרואל סיפר כי הוא עתיד לחגוג את יום הולדתו בסוף השבוע, וכדי להפתיע אותו נאוה החליט לפתוח עמוד GoFundMe לגיוס המונים. 

תוך מספר ימים, נאוה הצליח לאסוף למעלה מ-27 אלף דולר וביום חמישי האחרון נערכה מסיבת יום ההולדת המושקעת עבור הקשיש מחוסר הבית, שכללה רבים מהתלמידים לשעבר וחברים מבית הספר. "המחשבה הראשונה שלי הייתה 'אולי אני חולם?', אני עדיין לא מצליח להתגבר על החוויה המדהימה הזו. התחושה הגדולה ביותר שיש לי כרגע היא מעין חובה לעשות משהו טוב למען העולם, ואני אמצא את הדרך לעשות זאת", אמר הקשיש הנרגש.