משתמשת טיקטוק, בשם ליילה לי, חשפה בעמוד שלה כיצד נאלצה לבטל את חתונתה לאחר שגילתה פרט מפתיע על בעלה לעתיד זמן קצר לפני האירוע המיועד. בסרטון לי סיפרה כי ימים ספורים לפני יום החתונה היא החלה לחשוד בארוסה, מה שהוביל אותה לפשפש במחשב שלו, שם היא גילתה כי בן זוגה מנהל עמוד באתר היכרויות. צפו בסיפור של ליילה לי:

מצאה את בן זוגה באפליקציית הכרויות ו וביטלה את החתונה (צילום: LEELA_LI TIKTOK)

"זו הייתה חתונה גדולה, היו 101 אנשים שהזמנו מכל רחבי ארה"ב, והם באמת הרגישו כמו אלף אורחים כשצריך לבטל את כולם", אמרה לי. לדבריה, אחרי שהיא החלה לשים לב למספר "דגלים אדומים" בקשר, היא מצאה בסל המחזור על שולחן העבודה של בן זוגה הודעות ותמונות אינטימיות שהוא מחק במטרה להסתיר ממנה. 

@leela_li

##storytime ##callingoffwedding ##fyp Here is more detail that helps explain the beginning process.

♬ Epic Emotional - AShamaluevMusic

באחת התמונות שנמחקו לי הצליחה לזהות סט מצעים חדש שהיא רכשה, עליהן שכבה אישה אחרת, כך שהיא יכלה לדעת בוודאות שמדובר באינטראקציה חדשה. כמו כן, לי סיפרה כי בני משפחתה שפטו אותה בחומרה על ההחלטה לבטל את החתונה, אלא שאף אחד מהם לא ידע את האמת כי היא לא רצתה לחשוף את הבגידה של הבעל בפני משפחתו. 

הסרטון, שהפך במהירות לוויראלי ונצפה עד כה כ-4.8 מיליון פעמים, צבר גם אלפי תגובות של הגולשים, שתמכו בה ואף חשפו סיפורים אישיים דומים. "זה לגמרי הסיפור שלי! אלא שאני בחרתי בסוף להתחתן עם הבוגד והיינו יחד עשר שנים. אני כל כך גאה בך שעזבת", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "חסכת לעצמך בזבוז של שנים על בן אדם שלא יהיה נאמן לך".