לפני שבוע חשפנו את סיפורם של בני זוג שנקלעו למשבר. השניים, באמצע שנות השישים לחייהם שעלו ארצה יחד בשנות התשעים, נפגשו כאן בישראל והקימו משפחה לתפארת. הבעל אוקראיני במוצאו. האישה ילידת רוסיה. במהלך כל השנים הייתה כאן אהבה גדולה עד לפני כחודש וחצי שהעימות בין פוטין לזלנסקי עלה מדרגה.

הבעל שכאמור שירת בצבא הרוסי עוד לפני נפילת בריה"מ ואף נפצע במהלך שירותו מקבל קיצבה מממשלת אוקראינה עד עצם היום הזה. עם פרוץ הקרבות בין המדינות השכנות, גם העימות בין בני הזוג החל להחריף. הבעל גולל בפני עורכת דינו, שרין סולן: "היא נמנעת מלדבר איתי. היא מסרבת לנהל את הבית ובמקום זאת היא מסתובבת עם חברות שלה וחוזרת מאוחר בלילה, ובעיקר מתריסה נגדי". 

לדבריו, אשתו אף פרסמה בעמוד הפייסבוק הפרטי שלה תמונות עם דגלי רוסיה והיא ממשיכה ומעלה פוסטים התומכים בפוטין. בעקבות ההחמרה והפער בין האידיאולוגיות של הזוג הנשוי הבעל הורה לעו"ד סולן לפנות אל בית המשפט לענייני משפחה ולדרוש צו שיאסור עליה להתגרות בו. עוד הוא יטען כי מצבו הנפשי קשה ולדברי עו"ד סולן הבעל מצוי במצב בעייתי, שכן יש לו לא מעט חברים ובני משפחה שנותרו בקו האש. 

עו"ד סולן הדגישה כי אם עד לפני כמה ימים הבעל רצה בשלום בית ולא סבר כי יש לפרק את התא המשפחתי, עכשיו הוא מבקש צו שיאסור עליה להתגרות בו וצו הרחקה. "אשתי מתגרה בי וזה מוביל אותנו למקומות לא טובים", הדגיש.