לפחות תשעה פצועים בפיצוץ ושריפה שפרצה במפעל כימי בעיירה אשתהארד שבצפון-מרכז איראן, כך דווח בכלי תקשורת מקומיים. בסוכנות הידיעות רויטרס נכתב כי השריפה נגרמה ככל בעקבות פיצוץ של ריאקטור, עם נסיבות האירוע עדיין לא ברורות

מוקדם יותר הבהיר הרמטכ"ל הרצי הלוי כי "אנחנו בוחנים מקרוב את התחומים האחרים בדרך ליכולת גרעינית, יש התפתחויות שליליות אפשריות באופק שיכולות להביא לפעולה, לנו יש יכולות. בהבט האזורי, איראן מעורבת בכל עניין מסביב לנו בכל עניין נגדנו בדרקטיבה, בידע, בכסף, כל אוייב שאנחנו פוגשים במדיה כזו או אחרת יש תביעת אצבע איראנית. יש לנו יכולת לפגוע באיראן, אנחנו לא אדישים למה שאיראן ננסה לעשות וגם לאיראן קשה להשאר אדישה לנוכח הקו שאנחנו נוקטים בו".

הרצי הלוי על איראן

"צהל נבנה להילחם במלחמות בחצר האחורית של הבית, אנחנו צריכים לבנות את היכולות. איראן הירא גדולה, בפי 70 משטחה של ישראל שהיא פורסת את יכולותיה על פני כל השטח, לדעת איפה הדברים, ללמוד לפגוע בכל השטח העצום הזה זה אתגר גדול ממה שעשינו בעבר. המספר החמישי הוא ההזמדנות שלנו. התוצר לנפש של מדינת ישראל הוא כמעט בפי 4 ביחס לזה של איראן, וזו ההזדמנות שלנו האיכות", הוסיף.

בתוך כך, אמר ראש הממשלה נתניהו כי "סיימתי עכשיו ביקור באחד מבסיסי המודיעין שלנו ויצאתי מעודד עד מאוד. ישראל פותחת פער על כל אוייבה, והיא עושה זאת בשילוב של אינטליגנציה אנושית ואינטליגנציה מלאכותית. מה שראיתי פה זה את העתיד כבר כאן היום. אז ידעו כל אוייבנו - אנחנו מקדימים אתכם בהרבה".