כרטיס יחיד שנרכש בפלורידה נכנס לדפי ההיסטוריה עם זכיית שיא של 1.58 מיליארד דולר בהגרלת הלוטו מגה מיליונים בארה"ב, אחרי קרוב לארבעה חודשים ללא זוכים.

על פי האתר הרשמי של המגה מיליונים, הכרטיס שנרכש בסופרמרקט בנפטון ביץ' שבפלורידה הוא היחיד שניחש את כל המספרים שיצאו בהגרלה שהתקיימה ביום שלישי בלילה - 13, 19, 20, 32, 33 וכדור המגה 14. הסיכוי לזכייה עמד על אחד ל־302,575,350.

הזוכה האלמוני – הראשון שמצליח לנחש את כל המספרים מאז 18 באפריל - יוכל לבחור בין חלוקת הפרס של 1.58 מיליארד דולר ל־29 תשלומים שנתיים ובין תשלום במזומן של כ־738 מיליון דולר, כאשר שתי האפשרויות הן לפני המסים הנדרשים בחוק.

מדובר בזכייה הגבוהה ביותר בתולדות ההגרלה שמתקיימת ב־45 ממדינות ארה"ב, במחוז קולומביה של הבירה וושינגטון ובאיי הבתולה האמריקאיים. השיא הקודם היה זכייה של כרטיס בודד מקרוליינה הדרומית ב־1.537 מיליארד דולר בשנת 2018.

בין הזוכים המאושרים ביום שלישי היו גם שני כרטיסים מפלורידה ומקרוליינה הצפונית שגרפו שני מיליון דולר אחרי שניחשו חמישה מספרים וכדור בחירה נוסף. חמישה כרטיסים שנמכרו בקליפורניה, בפנסילבניה, בטקסס ובווירג'יניה המערבית וניחשו רק את חמשת המספרים גרפו לפחות מיליון דולר כל אחד. עם זאת, בעלי הכרטיס מקליפורניה עשוי לסיים עם זכייה של יותר מ־3.38 מיליון דולר מאחר שהתקנות בקליפורניה קובעות את הסכום לפי מכירות הכרטיסים ומספר הזוכים.

עם זאת, לא מדובר בפרס הגדול ביותר אי־פעם בהגרלת לוטו. בנובמבר אשתקד זכה כרטיס מקליפורניה בפרס של 2.04 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול, בעוד שבינואר 2016 התחלקו שלושה כרטיסים מקליפורניה, פלורידה וטנסי בפרס של 1.586 מיליארד דולר בהגרלת הפאוורבול.