התובע הכללי של אוקראינה, אנדריי קוסטין, אישר כי רוסיה השתמשה לראשונה בטיל בליסטי מתוצרת קוריאה הצפונית בהתקפה בשבוע שעבר.  "קיבלנו ראיות ראשונות על השימוש של הצבא הרוסי בטילים שיוצרו בקוריאה הצפונית", אמר קוסטין לעיתונאים. "התוצאות של הבדיקות המדעיות והטכניות הראשוניות מאשרות כי הטיל ששוגר לחרקיב ב-2 בינואר היה טיל לטווח קצר שפותח על ידי קוריאה הצפונית".

לפי קוסטין, מומחים צבאיים ממשרד התובע אישרו את הממצאים וכך גם מומחים שבדקו את זירת הנפילה. הוא הוסיף כי הוקמה ועדה מיוחדת של מומחים שאמורה לאשר סופית את הממצאים. "אנחנו גם פועלים כדי לזהות רסיסים נוספים של תחמושת שהתגלו באתרים של התקפות במחוז חרקיב ובמחוז אודסה", אמר.

האישור האוקראיני הגיע שבוע אחרי שגם בבית הלבן ציינו כי הרוסים עשו שימוש בטילים צפון קוריאניים. "המידע שלנו מצביע על כך שקוריאה הצפונית סיפקה לאחרונה לרוסיה משגרי טילים בליסטיים ומספר טילים בליסטיים", אמר דובר המועצה לביטחון לאומי, ג'ון קירבי. "ב-30 בדצמבר, הכוחות הרוסיים שיגרו לפחות אחד מהטילים האלה לתוך אוקראינה". הוא הוסיף כי "אנחנו מצפים שרוסיה תשתמש בטילים צפון קוריאניים נוספים כדי לפגוע בתשתית אזרחית באוקראינה ולהרוג אזרחים אוקראינים חפים מפשע".