בפעם השנייה החודש - התקפה על מחוקקים בקוריאה הדרומית: באה היון-ג'ין, חברת מפלגת כוח העם, נפגעה בראשה אחרי שנער הכה אותה עם סלע, שלושה שבועות אחרי שמנהיג האופוזיציה נדקר בצווארו. 

לפי הדיווחים, באה (40), חברת מפלגתו של הנשיא יון סוק-יאול שאף שימשה דוברת שלו לזמן קצר, הייתה ברובע גנגנאם שבדרום סיאול כאשר הולך רגל ניגש אליה ושאל אם היא חברת הפרלמנט. מיד לאחר מכן, הוא הכה אותה בחלק האחורי של ראשה עם סלע בגודל של אגרוף. באה פונתה לבית החולים כאשר ראשה מדמם, אולם היא הייתה בהכרה. הרופאים מסרו כי נעשה לה שני תפרים בקרקפת וכי היא במצב יציב ואין סכנה לחייה. החשוד נעצר מיד וטען בפני השוטרים שהוא בן 15, אולם עדיין לא נמסרו פרטים על המניע.

לפני כשלושה שבועות, נפצע מנהיג המפלגה הליברל דמוקרטית שבאופוזיציה, לי ג'אה-מיונ (59(, באורח קשה כאשר נדקר בצווארו במהלך ביקור בעיר בוסאן, אולם הוא התאושש ושב לפעילותו. התביעה הגישה כתב אישום נגד התוקף (66) על ניסיון רצח ונמסר כי הוא רצה לרצוח את לי על מנת שלא יוכל להתמודד שוב לנשיאות.

"אסור לסבול אף מעשה של טרור פוליטי", מסר לי בעקבות ההתקפה היום. "אנחנו חייבים להגיב למקרים האלה באופן כולל ונחוש". דובר מפלגת האופוזיציה הוסיף כי "זה מעשה ברור של טרור פוליטי שמאיים על הדמוקרטיה".