מנהיגי מחאת החקלאים בצרפת הודיעו על הסרת החסימות שהוצבו בימים האחרונים בכניסות לפריז וליישובים נוספים ברחבי המדינה אחרי שראש הממשלה, גבריאל אטאל, הכריז על סדרת צעדים שנועדו לסייע למגזר החקלאי. 

בין השאר, אטאל הודיע כי סיוע של 150 מיליון אירו יועבר בכל שנה לחקלאים של משקי החי, העיקרון של "ריבנות המזון" יעוגן בחקיקה, צרפת לא תאכוף תקנות חמורת יותר מתקנות האיחוד בתחום החקלאי וכי הממשלה לא תסכים להסכם סחר חופשי עם מדינות מרקוסור באמריקה הדרומית.

בימים האחרונים, חסמו אלפי חקלאים באמצעות טרקטורים כבישים מרכזיים בצרפת, כולל באזור פריז, וכוחות משטרה גדולים עצרו עשרות מפגינים שניסו להפריע לפעילות של שוק רונז'יס, השוק הסיטונאי הגדול בעולם. בין השאר, הם העלו דרישות שקשורות להסכמי סחר עם אוקראינה ועם מדינות אמריקה הדרומית שמאפשרים להכניס סחורה חקלאית מתחרה וביקשו הקלות לנוכח יוקר המחייה והתמודדות עם נזקי ההתחממות הגלובלית.

הפגנות דומוות התרחשו גם בגרמניה וביוון, שם התקבצו היום מאות חקלאים ליד הכניסה ליריד חקלאות בינלאומי כאשר הם צפויים לקיים במקום עצרת גדולה ביום שבת.

חקלאים מבלגיה וממדינות נוספות הגיעו עם טרקטורים גם למרכז בריסל היום והתקבצו ליד בניין הפרלמנט האירופי, בעת שבעיר התקיימה פסגת מנהיגי 27 מדינות האיחוד. מפגינים הפילו פסל היסטורי בכיכר לוקסמבורג, הציתו מדורות והשליכ זיקוקים ואבנים לעבר כוחות המשטרה שהגנו על מבני האיחוד.