דובר דאע"ש, אבו חד'יפה אל-אנצארי, שיבח את חמושי הארגון על הפיגוע במוסקבה בסוף השבוע האחרון וקרא להתקפות נוספות נגד יעדים בארה"ב, באירופה ובישראל.

מרכז אל-פורקאן, זרוע התקשורת של ארגון דאע"ש, פרסמה הערב מסר קולי של 41 דקות של אלאנצארי לקראת ציון עשר שנים להקמת הח'ליפות של "המדינה האסלאמית" על פני שטחים נרחבים בעיראק ובסוריה. בהקלטה הזכיר אלאנצארי בקצרה את האחריות של דאע"ש לפיגוע באולם ההופעות קרוקוס סיטי במוסקבה ביום שישי האחרון, אולם לא סיפק פרטים נוספים על המתקפה שגבתה את חייהם של יותר מ-140 בני אדם. בסוף השבוע, הודיעה סוכנות הידיעות הרשמית של דאע"ש כי ארבעה מחברי הארגון הם שביצעו את ההתקפה, אולם ברוסיה עדיין מאשימים את אוקראינה במעורבות בפיגוע.

אלאנצארי גם ציין את פיגוע ההתאבדות הכפול בעיר כרמאן שבאיראן בינואר האחרון, שבו נהרגו יותר מ-80 בני אדם במהלך האזכרה לקאסם סולימאני, וזאת לצד שבחים ללוחמי הארגון בזירות שונות באפריקה, באסיה ובמזרח התיכון, במיוחד על התקפות נגד נוצרים, אמריקאים וסינים.

דובר דאע"ש הדגיש כי הרמדאן הוא "חודש הג'האד" וקרא להתקפות נגד "הצלבנים" בארה"ב, באירופה ובישראל. הוא גם הפציר בפעילי הארגון באזורים שאינם פעילים כרגע - בהם תימן, חצי האי סיני, לוב, הקווקז ותוניסיה - לגלות סבלנות ולא למהר בהוצאת פיגועים.