מרבית ילדיו של הסנאטור לשעבר, רוברט פ. קנדי, שנרצח בעת שהתמודד לנשיאות ארה"ב ב-1968, התייצבו היום לצדו של הנשיא ג'ו ביידן כדי להביע בו את תמיכתם לכהונה נוספת בבחירות שבהן מתמודד גם אחיהם, המועמד העצמאי רוברט קנדי ג'וניור.

כ-15 מבני משפחת קנדי, שנחשבת ל"משפחת המלוכה" של הפוליטיקה האמריקאית", ניצבו לצדו של ביידן באירוע בחירות בפילדלפיה. "כמעט כל הנכדים של ג'ו ורוז קנדי תומכים בג'ו ביידן. זה נכון: משפחת קנדי תומכת בג'ו ביידן לנשיאות", קראה קרי קנדי, השביעית מבין ילדיו של בובי קנדי. "אנחנו רוצים להבהיר היטב את התחושה שלנו כי הדרך הטובה ביותר קדימה עבור אמריקה היא לבחור מחדש את ג'ו ביידן וקמלה האריס לארבע שנים נוספות".

קנדי הוסיפה כי "אני יכולה רק לדמיין כיצד השקרים השערורייתיים של דונלד טראמפ וההתנהגות שלו היו מחרידים את אבי, ששירת בגאווה כתובע הכללי של ארה"ב וכיבד את ההתחייבות שלו לשמור על החוק ולהגן המדינה". "אבא פעל למען צדק שוויוני, זכויות אדם וחירות מפני פחד. בדיוק כמו שהנשיא ביידן עושה כיום".

ההתייצבות של משפחת קנדי לצדו של ביידן אינה מפתיעה לנוכח הקשר העמוק של המשפחה למפלגה הדמוקרטית ולנוכח המורשת של הנשיא ג'ון קנדי ואחיו, בובי קנדי. אולם מדובר גם במסר ברור לכיוונו של רוברט קנדי ג'וניור, שפרש מהפריימריז הדמוקרטיים לנשיאות וכעת מתמודד כמועמד עצמאי שעלול לקחת קולות מהנשיא ביידן על אף שהוא עומד על פחות מעשרה אחוזי תמיכה בסקרים ולא ברור בכמה מדינות הוא יופיע על הפתקים.