ראש ממשלת בריטניה דייוויד קמרון הודה סופית כי הוא הרוויח מקרן ההון של אביו המנוח, שהייתה ממוקמת בפנמה, בפרשה שנחשפה כחלק מ"מסמכי פנמה", כך דווח הערב (חמישי) ב"גארדיאן".
אחרי שלושה ימים שבהם לא העביר תגובה רשמית לטענות ואחרי ארבע הצהרות חלקיות שנעשו על ידי צוות דאונינג 10 הוא הודה כי החזיק במניות מתוך הקרן שנמצאה במקלט המס ומכר ב-31,500 פאונד, זמן קצר לפני שהפך לראש ממשלת בריטניה ב-2010.
בראיון עם רשת הטלוויזיה ITV הוא אישר קשר ישיר לקרנו של אביו שהתחמק מתשלום מס לרשויות בבריטניה, פרטים שנחשפו בפרשת "מסמכי פנמה".

"אלו היו כמה ימים קשים", אמר ראש הממשלה הבריטי על המניות שהחזיק יחד עם אשתו סמנת'ה משנת 1997 ובזמן שהיה מנהיג האופוזיציה בבריטניה. הן נמכרו ב-2010 ברווח של 19,000 לירות שטרלינג.
קמרון שילם מס על הדיבידנדים והוא אמר כי הוא מכר אותם לפני כניסתו לדאונינג 10 "בגלל שלא רציתי שמישהו יגיד שיש לי אג'נדות אחרות או אינטרסים זרים".

בנוסף, קמרון הודה כי הוא לא יודע אם 300,000 הלירות שטרלינג אותן ירש מאביו, נוצרו כתוצאה מרווח במקלט המס פנמה."אני כמובן לא יכול להצביע על המקור של כל חלק מהכסף, ואבי לא נמצא כאן כדי לענות על השאלות", אמר קמרון שאביו נפטר.
באופוזיציה כבר ישנם כמה קולות המתרעמים על הפרשה וקוראים לקמרון להתפטר בשל החשיפה.

מוקדם יותר היום הגיב נשיא רוסיה ולדימיר פוטין לראשונה לטענות נגדו שעלו בעקבות חשיפת מסמכי פנמה. לדבריו, הדלפת המסמכים היא חלק ממאמץ של המערב להחליש את רוסיה. פוטיען, שדיבר בסיינט. פטרסבורג, אמר עוד כי למרות ששמו לא הוזכר במסמכים, התקשורת המערבית פרסמה את הטענות על מעורבותו בהעלמות המס. 
 
פוטין טען בדבריו, שההאשמות נגדו הן חלק מקמפיין אמריקאי להעביר מידע מוטעה על רוסיה על ממנת להחליש את ממשלתה. 
 
פוטין התייחס גם לחברו הקרוב, הצ'לניסט סרגיי רולדוגין ואמר כי הוא לא עשה שום דבר רע. על פי המסמכים, לרולדוגין נכסים בשווי 1.42 מיליארד ליש"ט במקלטי מס.