נמצאו השרידים: במהלך החיפושים אחר המטוס המצרי שנעלם הבוקר (חמישי) בדרכו למצרים, צוות חיפוש מיוון מצא שני חלקי פלסטיק גדולים צפים בים, שייתכן כי מהווים שרידים מכלי התעופה. החלקים, בצבעי אדום לבן, נמצאו כ-400 קילומטרים דרומית לכרתים, זאת בסמוך לאזור בו נמצא המטוס עת אבד איתו הקשר. ההודעה על מציאת החלקים נמסרה על ידי מקורות ביטחון יווניים. 

שר התעופה המצרי אמר מוקדם יותר היום כי ההסתברות שהמטוס רוסק על ידי מתקפת טרור גבוהה יותר מההסתברות שמדובר בתקלה טכנית. לפי השר, לא ידועות כרגע בעיות ביטחון אפשריות אודות מי מהנוסעים שהיו על המטוס, אך הבדיקות ממשיכות. השר הדגיש, עם זאת, כי עדיין מוקדם להגיע למסקנות מוחלטות. פרנסואה הולנד, נשיא צרפת, המדינה ממנה המריא המטוס, אישר כי המטוס "נפל", והדגיש גם הוא כי כרגע לא נשללת אף סיבה אפשרית לאירוע. 
הבוקר דיווחה חברת התעופה המצרית כי מטוס מדגם איירבוס A320 של חברת התעופה המצרית שהיה בדרכו מפריז לקהיר עם 66 נוסעים ואנשי צוות, בהם שלושה ילדים, נעלם מהרדאר מעל הים התיכון. בין 66 הנוסעים ואנשי הצוות הנוסעים היו 30 אזרחים מצריים, 15 צרפתים, בריטי אחד ובלגי. המטוס שלח אות מצוקה וביצע פניות חדות לפני שנעלם מהרדאר. ממשלת יוון בודקת דיווחים שונים של אזרחים שטוענים כי ראו "כדור אש" בשמיים במועד המתאים למועד ניתוק הקשר.