טל ואביעד שוחחו בתכנית הבוקר שלהם על החילוץ של בונו, סולן U2, מזירת הפיגוע בניס: "בונו ניצל בנס מהפיגוע. הוא ישב במרפסת של 'לה פטיט מייסון', במסעדה של אלאן דוקאס שהיא תשעה כוכבים במדריך מישלן. הוא ישב שם עם השף ועם כריסטיאן אסטרוסי, ראש העיר לשעבר וחבר פרלמנט".



צמד השדרנים תהו אם מדובר במגמה: "הקוסמוס לא אוהב את בונו, הוא ניצב בפני המוות אחת לחמש דקות. רגע לפני זה הייתה לו תאונת אופניים חמורה ברמה שהוא כמעט הפך לאופניים, התמזג איתם לכלי רכב אחד. אם הקוסמוס לא הצליח לחסל אותו בתאונת אופניים הוא קצת הגזים עם משאית שדוהרת לתוך אלפי אנשים".



ומה עלה בגורל שאר הסועדים? "חצי שעה אחרי הארוע נשלח כוח מיוחד לחלץ את בונו ואת יתר המכובדים. בעצם שאר הסועדים מיותרים. הסיפור עוסק במסעדה שמין הסתם הייתה מלאה. החבורה ישבה, הארוע הנורא התחיל, ושלושתם הלכו להתחבא וכעבור חצי שעה חולצו. לא כתוב מה קורה עם הסועדים האחרים שאמנם לא היו צריכים להשאיר חשבון, אבל מן הסתם פחדו. מי שלא הפסיד את חייו הרוויח חמש מאות יורו. מה יש לחלץ אותו אחרי חצי שעה? נגמר העניין. בסוף אלאן דוקאס רץ החוצה ואמר 'קחו אותו ממני, נמאס לי מהשירים שלו'. יכול להיות שהוא ניסה לשפוך חנקן גם על בנו והופתע לגלות שהוא לא מקבל רפרפת בונו אלא שזה נשאר אותו נודניק".