מוחמד ריאד, פעיל המדינה האיסלאמית שביצע את מתקפת הגרזן אמש בשעות הלילה בוורצוברג, גרמניה, בו נפצעו 20 איש, ביניהם שלושה באורח אנוש, השאיר אחריו סרטון בו הביע את תמיכתו ב"מלחמת הקודש" שמנהל הארגון. ריאד, בן ה-17, הגיע כפליט למדינה, ובסרטון עצמו אמר: "בשם האל, אני אחד מחיילי החליפות והמוג'האידין והולך לבצע פיגוע התאבדות בגרמניה, בעזרת השם. אתם, הכופרים, זמנכם עבר, והזמן שאתם בו באים למולדתנו והארצות שלנו והורגים את הגברים והנשים והילדים עבר". 



בשלב זה, כשהוא אוחז סכין, הוא המשיך ואמר: "בעבר כי אף אחד לא שאל אתכם, לא עשה לכם שימוע על כך, ואילו השליטים שחזרו בשאלה ויצאו מהאיסלם שתקו נוכח הטבח שביצעתם. איש מהמוסלמים לא העז להתנגד לכם אפילו במילה. זמן זה עבר. עכשיו, לאחר הקמת החליפ'ות האיסלאמיות בעירק, סוריה, חארסאן (מחוז ערבי עתיק) , לוב ותימן, אותם החיילים של החליפות יגיעו אליכם, אינשאללה. הם ישחטו אתכם בבתיכם, ויתגוררו בבתיכם בבסיסים שלכם ובאדמה שלכם. הם יבנו את הבסיסים שלהם על אדמתכם. הם יהפכו כל כפר, עיר, לשדה תעופה, למטרה. אינשאללה".





בסרטון בן שתי דקות, מוסיף ריאד כי "הח'ליפות האיסלאמית הפכה להיות לחזקה והמטרה שלה היא הפרלמנטים שלכם. אני היום חי ביניכם ובבתיכם ומתכנן את הפיגוע על אדמתכם. אני אשחט אתכם בבתיכם וברחובות שלכם. אני אשכיח מכם את ההלם מהפיגוע בצרפת, אני אמשיך ללחום בכם כל עוד יש בי נשמה. אשחט אתכם בסכין הזו, אכרת את ראשכם, אני אכרות את הצווארים שלכם בגרזנים. המסר שלי לאומה האיסלאמית הוא עד מתי תישנו? תתעוררו. הח'ליפות האיסלאמית קמה כבר".

"תכרתו ברית עם הח'ליפה המוסלמית, אבו בכרי אל בגדדי, אל חוסייני אל כורישי (השבט של הנביא מוחמד) . תהגרו לחרסאן (ארץ שכוללת את איראן ואפגניסטאן) ואל מחוזות המדינה האיסלאמית, שכן המחוזות הוקמו בכל רחבי העולם. אם לא תצליחו להגר לארצות הלבאנט, תהרגו את החיילים בצבאות שלכם".