אישה כבת 60 נרצחה ועוד חמישה בני אדם נפצעו הלילה (חמישי) במהלך אירוע דקירה בראסל סקוור שבמרכז לונדון. כוחות המשטרה השתמשו באקדח טייזר על מנת לנטרל את התוקף, ומסרו כי "ייתכן שמדובר בארוע טרור". האישה שנרצחה טופלה בתחילה בזירה, אבל זמן קצר לאחר מכן נקבע מותה. 



המשטרה עצרה את התוקף, צעיר בן 19: "נראה כי הבריאות הנפשית שלו שיחקה תפקיד משמעותי באירוע, וזה אחד מכיווני החקירה. כמובן שבשלב הזה צריך לשמור על ראש פתוח לגבי המניע. החשד לטרור לא נפסל".



מקרה הטרור האחרון באירופה התרחש לפני כשבועיים, אז 12 בני אדם נפצעו בפיגוע שהתרחש בבר באנסבך, גרמניה, שלושה מהם באורח קשה. מבצע הפיגוע, שנשא על גופו את מטען החבלה, הוא פליט סורי בן 27 שבקשת המקלט שלו נדחתה, כך אמר בכיר בווארי במסיבת עיתונאים. שר הפנים הבווארי יואכים הרמן אמר כי הפליט ניסה לבצע פיגוע התאבדות פעמיים קודם לכן. הפעם לא ברור אם התכוון להתאבד או להשאיר את מטען החבלה במקום ולפגוע באחרים, כך לפי התקשורת הגרמנית.



הפיגוע התרחש בבר שנמצא סמוך לאזור בו התקיים פסטיבל מוזיקה בשטח פתוח, והשר הרמן מסר כי המחבל ניסה להכנס לאזור הפסטיבל אך נכשל. לאחר הפיצוץ יותר מ-2,000 איש פונו מהמקום, כך דיווחה המשטרה. הרשויות בגרמניה מסרו כי בתרמילו נמצאו ברגים ומסמרים, בניסיון ברור לגרום נזק מירבי. האירוע עדיין לא אושר באופן רשמי כמתקפת טרור איך כל הראיות מובילות את הרשויות לשם.