ממשיך לאיים: מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, אמר בנאום הערב (שבת) כי אין נקודה בישראל שרחוקה מהטילים של ארגונו. "ישראל יודעת שאין נקודה ברחבי המדינה שלא נמצאת על הכוונת של חיזבאללה", אמר. בטקס, לציון עשר שנים למלחמת לבנון השנייה, הוסיף נסראללה כי "כל מה שההתנגדות אומרת, ישראל מאמינה לה. לאחר מלחמת יולי 2006, השלטונות בישראל לא הכריזו על המטרות ברצועת עזה, מחשש שלא יגשימו אותן".



נסראללה נאם באמצעות וידאו לתומכיו בבינת ג'ביל בדרום לבנון, ואמר כי ההישג החשוב ביותר של הארגון היה הניצחון במלחמה. "התיאוריה הצבאית של ישראל הנשענת על מערכה צבאית מהירה ולחימה בארץ האויב נכשלה. תוצאות מלחמת לבנון פגעה באמון הציבור הישראלי בצבא, וכן באמון של ההנהגה הפוליטית בצבא וההפך", אמר. "גוף פיזי אפשר לתקן, אבל רוח הרבה יותר קשה. ישראל נפגעה ברוחה ובכוח הרצון שלה. המלחמה גרמה לערעור הצבא הישראלי, מה שגרם למשבר אמון שעדיין קיים בין הדרגים השונים וגם ביכולת הצבא לנצח ולהכריע את המערכה. אייזנקוט אמר שהאיום הכי גדול על הצבא הוא הירידה באמון הציבור. התערער גם האמון של הצבא בהנהגה הפוליטית, שהייתה במלחמת לבנון חלשה ופחדנית, התערער האמון של הציבור בהנהגה הישראלית ונוצר משבר מנהיגות בישראל מאז".



"המלחמה האחרונה בין ההתנגדות הלבנונית לכיבוש הישראלי פגע בצבא הישראלי מבפנים", טען נסראללה. "זה הביא למצב של כמעט קריסה, בנוסף להאשמות ההדדיות בין הגורמים הישראלים". לדבריו, "מטרות ישראל במלחמה שכללו השמדת ההתנגדות, הרחקת חיזבאללה מהגבול ומזרח תיכון חדש, כשלו כולן בידי ההתנגדות".



עוד אמר מנהיג החיזבאללה כי "החברה הישראלית חלשה יותר מקורי עכביש ועייפה מהלחימה ומהמאמץ להגן על עצמה". הוא הודה לסוריה ולאיראן על שעמדו לימין הארגון במלחמה לפני עשר שנים וציין כי "חיזבאללה הוא חוד החנית בלחימה, ולכן נלחמים בו באמצעות ארגוני הטרור שהוקמו על ידי ארצות הברית".