חברת התעופה EgyptAir דיווחה כי נוסע נעצר לאחר שהתפרץ הלילה (שבת) לתא הטייס בטיסת הצ'ארטר CairoAir 462 בה היו 150 נוסעים. המטוס המריא מבירת ערב הסעודית, ריאד, לשדה התעופה בורג אל ערב, שבאלכסנדריה, מצרים, כשאירעה התקרית. מטעם החברה נמסר כי הנוסע לא היה חמוש, זאת לאחר ש"הצוות בדק אם הנוסע לא מחזיק משהו שיכול להשפיע על ביטחון הטיסה והנוסעים", כך נמסר. הטייס עדכן את רשויות שדה התעופה שהכריזו על מצב חירום, והנוסע נעצר כשהמטוס נחת.



בחודש מאי האחרון מטוס מדגם איירבוס A320 של חברת התעופה המצרית שהיה בדרכו מפריז לקהיר עם 66 נוסעים ואנשי צוות, בהם שלושה ילדים, נעלם מהרדאר מעל הים התיכון, והתרסק. בחשבון הטוויטר של החברה נכתב כי "טיסה MS804, שיצאה מפריז ב-23:09 שעון מקומי בדרכה לקהיר, נעלמה ממסכי המכ"ם". בהמשך צוין שהמטוס, שטס בגובה של 37 אלף רגל, היה 16 ק"מ בתוך המרחב האווירי המצרי כשאבד אתו הקשר.



הטייסים שלחו איתות שהתקבל על ידי צבא מצרים, ואנשי מגדל הפיקוח ביוון אמרו כי הם שוחחו עם הטייס בעת שהמטוס היה מעל המרחב האווירי היווני וסיפרו שהוא לא דיווח על בעיות. צבא מצרים איתר את שרידי המטוס ואת חלקי גופות וחפציהם האישיים של הנוסעים כשהם צפים כ-290 ק"מ מצפון לאלכסנדריה.