ירי בוצע היום (שני) בשטח אוניברסיטת אוהיו סטייס שבארצות הברית ועל פי הדיווחים כשמונה נפגעים פונו לבית חולים, ביניהם אחד במצב אנוש והמשטרה המקומית אישרה כי היורה חוסל. הנהלת האוניברסיטה קוראת לתפוס מחסה ולהימנע מהגעה למקום, כך דווח ב-CNN. סטודנטים השוהים בקמפוס נקראו לרוץ לחלק הצפוני של המתחם. מדובר ביום הראשון שבו הסטודנטים ברחבי ארצות הברית חזרו ללימודים לאחר חופשת חג ההודיה. האוניברסיטה הוציאה הוראות לסטודנטים בה היא הורתה להם לנעול את הדלתות, לשים את הטלפון על רטט ולהחזיר הודעת SMS על מנת שיוכל להתבצע איכון לגבי היכן הם נמצאים. 



ההודעה שנשלחה על ידי האוניברסיטה:





כוחות משטרה באוניברסיטת אוהיו. צילום: טוויטר
כוחות משטרה באוניברסיטת אוהיו. צילום: טוויטר



אוניברסיטת אוהיו. צילום: טוויטר
אוניברסיטת אוהיו. צילום: טוויטר



סטודנטית שיצרה קשר עם פוקס ניוז סיפרה: "בחיים לא ראיתי דבר כזה, כולם רצו מחוץ לבניין, רצתי לשירותים, למזלי היה רק תא אחד פנוי, קיבלנו SMS לעצור ולהתחבא. לא חשבתי שזה אמיתי, אני מרגישה בטוחה כי אני נמצאת בלוק מהמקום, שמענו את היריות, ואז התחלתי לרוץ וכולם רצו אחריי, כולם באזור הזה, אנחנו מנסים להבין איפה זה, ואנחנו מנסים להגיד לאנשים להישאר בבתים שלהם ולהתחבא. רוצו, התחבאו, הגנו על עצמכם. שתי נערות נמצאות בשירותים, אנחנו רועדות, בהתחלה אמרנו לעצמנו שזה לא אמיתי, אבל עכשיו אנחנו מבינות מה קורה". יש הרבה מאוד רכבי משטרה שממוקמים באזור הזה והרבה שוטרים בשטח".



סטודנטית שנמצאת נעולה בחדר אמבטיה בתוך האוניברסיטה סיפרה לרשת פוקס ניוז: "זה נשמע כמו אקדח, נשמעו יותר משלוש יריות, אנחנו מקבלים עדכון מהאוניברסיטה".