אם הקריאות לחרם על מוצרי האופנה והתכשיטים מבית איוונקה טראפ הדאיגו אתכם, הסירו דאגה מלבכם. אביגייל קלם, מנהלת החברה שהחליפה את איוונקה לאחר שאביה דונלד טראמפ נבחר לנשיאות סיפרה כי למרות העוינות למשפחה הנשיאותית מצד חלקים בציבור האמריקאי, מכירות המוצרים של החברה דווקא פורחים.


בראיון לאתר האופנה "רפיינרי 29", סיפרה קלם כי למרות שהמוצרים הוסרו ממדפי רשת הכלבו נורדסטרום, "כמה מהשבועות הטובים ביותר בהיסטוריה של החברה" נרשמו בחודש פברואר, אך לא סיפקה נתונים רשמיים. אל מול הנתונים החיוביים הללו, נתונים אחרים צובעים תמונה ורודה פחות. מכירות החברה צנחו ב-26% בחודש ינואר, ובתי עסק נוספים בחרו להסיר את מוצריה של איוונקה מהמדפים. כמו כן, בנורדסטרום טענו כי השפעת המריבות עם משפחת טראמפ על מכירות הכלבו הייתה זניחה.
 
כזכור, במהלך פברואר כ-100 חברות רבות להצניע או להסיר את מוצרי החברה שהקימה איוונקה טראמפ בגלל הצעדים הלא פופולריים של אביה הנשיא.

טראמפ עצמו התרגז על החרם שמתנהל נגד בתו וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מתייחסים לבת שלי בצורה לא פיירית. זה דבר נורא, היא אדם נפלא שתמיד דוחף אותי לעשות את הדבר הנכון". יש סברה בתקשורת האמריקאית שייתכן שאיוונקה עצמה צייצה במקום אבא שלה, שהיה בפגישה באותה העת.