נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ חשף היום (ראשון) עוד פרט מעניין מפגישתו המסקרנת עם נשיא רוסיה פוטין. טראמפ טען כי הוא דן עם פוטין על הקמת "יחידת סייבר בלתי חדירה", שתמנע "פריצה למערכות בחירות, ועוד הרבה דברים שליליים אחרים". לפי המשתמע, מדובר בגוף בינלאומי שיהיו שותפות לו שתי המדינות. יש לזכור כי ממשלת רוסיה מואשמת בידי גופי מודיעין שונים ברבות מהתערבויות הסייבר התוקפניות בעולם. 

פוטין התייחס גם לסוגיית הסנקציות האמריקאיות על רוסיה – שלפי דיווחים הקלה בהן הייתה אחת המטרות המרכזיות של פוטין בפגישה. "עניין הסנקציות לא נידון בפגישה. שום דבר לא ייעשה עד שהבעיות באוקראינה וברוסיה יפתרו!", צייץ טראמפ. "זה הזמן לעבוד בצורה קונסטרוקטיבית עם רוסיה!", הוסיף בציוץ אחר, בהתייחס להפסקת האש שנכנסה היום לתוקפה בדרום סוריה. 

טראמפ חזר שוב בציוץ  נוסף על כך שהוא הפעיל לחץ על פוטין בנוגע להתערבות רוסית בבחירות האמריקאיות. "הוא הכחיש את זה בלהט. את הדעה שלי כבר נתתי...", צייץ טראמפ. טראמפ טוען בחודשים האחרונים כי מדינות שונות התערבו בבחירות האמריקאיות דרך פריצות סייבר – אך שלא הייתה יד רוסית מכוונת שהתערבה לטובתו.