נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ אמר הערב (רביעי) כי "ממשלו הרוסי של ולדימיר פוטין היה שמח לו הילרי קלינטון מהמפלגה הדמוקרטית הייתה מנצחת בבחירות האחרונות בארצות הברית". זאת על רקע החקירה שמתנהלת נגדו ומקורביו בעניין המעורבות הרוסית בקמפיין הבחירות האחרון בארה"ב.



טראמפ, שהתראיין לרשת CBN האמריקאית דיבר על הפגישה שערך עם נשיא רוסיה בפסגת ה-G-20 וציין כי האירוע היה סימן טוב לכך ששתי המדינות יכולות לשתף פעולה ולעבוד יחד בנושאים כמו הסכם הפסקת האש בסוריה בה הם חולקים אינטרסים משותפים.



הנשיא האמריקאי הוסיף בראיון לרשת הטלוויזיה הנוצרית: "אני חושב שאני ופוטין הסתדרנו מאוד מאוד טוב. לשתי המדינות יש כוח גרעיני משמעותי וזה לא הגיוני שלא ננהל סוג כלשהו של מערכת יחסים".



מוקדם יותר היום, טראמפ התייחס לפרסום המיילים בהן נחשף שבנו, דונלד טראמפ ג'וניור קיים קשרים במהלך מערכת הבחירות עם גורמים רוסים, שהציעו לו מידע מכפיש על קלינטון. "הבן שלי דונלד עשה עבודה טובה אתמול, הוא היה גלוי ופתוח" ,צייץ טראמפ בחשבון הטוויטר שלו. "זהו ציד המכשפות הכי גדול בהיסטוריה הפוליטית. עצוב". 



דונלד טראמפ ג'וניור, אמר אתמול בראיון לרשת "פוקס" האמריקאית כי "בדיעבד הייתי עושה דברים קצת אחרת", בנוגע לפגישתו עם עורכת הדין הרוסייה איתה נפגש בזמן הקמפיין של אביו לנשיאות ב-2016. טראמפ הבן הוסיף כי לא סיפר לאביו על הפגישה ואמר: "לא היה מה לספר". 



כזכור, בימים האחרונים נחשף כי דונלד טראמפ הבן נפגש עם עורכת דין רוסייה, שלפי הטענות הציעה לו מידע מפליל על הילרי קלינטון. טראמפ ג'וניור הכחיש את הדברים ואמר כי הם שוחחו על מדיניות אימוץ. בהצהרה שפרסם אתמול הנשיא, הוא אמר כי "בני הוא אדם איכותי מאוד ואני מריע לו על השקיפות אותה הפגין".