הציוץ המסתורי: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ הגיב היום (חמישי) לדבריו של ראש הביון האמריקאי לשעבר, ג'יימס קלאפר, שהטיל ספק בכשירותו, ואף תהה: "עד מתי נסבול את הסיוט שנקרא דונלד טראמפ"?. בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר הרשמי שלו כתב המנהיג האמריקאי: "האם קלאפר יחשוף בפניכם את המכתב היפה שכתב עבורי?".



"ג'יימס קלאפר, שנתפס כששיקר לקונגרס, הפך עכשיו לבעל סמכות לבקר את דונלד טראמפ", כתב טראמפ, שתהה: "האם הוא יחשוף בפניכם את המכתב היפה שכתב עבורי?".



כזכור, רק לפני כיממה טען מי שהיה ראש המודיעין בארה"ב כי "אמירותיו של טראמפ מפחידות ומטרידות מאוד", זאת עקב המתקפה ששיגר מנהיג העולם החופשי על התקשורת בעת נאום שנשא באריזונה. 



במסגרת הביקורת שהעביר על הנשיא טען קלאפר: "הוא היה צריך להתפטר מיד אחרי הדברים שאמר יום קודם לכן", בהתייחס תכנית ההיערכות האמריקאי באפגניסטן שהציג הנשיא. מלבד זאת, הוא אמר כי "טראמפ האמיתי יצא לאור והוא חף מאינטלקט, מוסר ואתיקה".



טראמפ. למה הוא התכוון? צילום: רויטרס
טראמפ. למה הוא התכוון? צילום: רויטרס


כזכור, זהו לא העימות הראשון בין השניים, וגם לא הפעם הראשונה שבה טראמפ משמיע את דברי הביקורת נגד קלאפר ברשת החברתית. בינואר השנה קלאפר הכחיש כי גורמי המודיעין בארה"ב הם שהדליפו את הטענות שרוסיה מחזיקה במידע אישי וכלכלי מביך על טראמפ. בתגובה הגיב היום הנשיא כתב הנשיא האמריקאי, שרק נכנס באותה עת לתפקיד, כי קלאפר "התנער מהידיעות השקריות והמומצאות שהופצו באופן לא חוקי. מומצא. עובדות מזויפות".