מארילו דאנלי, חברתו של מבצע הטבח בלאס וגאס, שחררה בשעות הבוקר המוקדמות (חמישי) הצהרה ראשונה המתייחסת לאירועים. ההצהרה לתקשורת נמסרה מפי עורך דינה, מחוץ למשרדי ה-FBI בלוס אנג'לס. "אני הרוסה מעצם מקרי המוות והפציעות הרבים שנגרמו ומתפללת למען הקורבנות ובני משפחותיהם. אני מאמינה באלוהים ואמשיך להתפלל למען כל מי שנפגע. כאמא וסבתא, הלב שלי נשבר מהמחשבה על אלה שאיבדו את יקירהם באירוע", מסר עורך הדין.



הפרקליט הוסיף: "הכרתי את סטיבן כאדם טוב, שקט ואדיב. אהבתי אותו מאוד וראיתי עתיד משותף לשנינו. הוא מעולם לא רמז על כוונותיו ולא הבחנתי בתמרורי אזהרה לאורך הדרך. לפני כשבועיים הוא סיפר לי שהוא מצא כרטיס טיסה זול לפיליפינים והציע לי לטוס לראות את משפחתי. שמחתי מאוד ובזמן שהייתי שם הוא העביר לי כסף כדי שאוכל לקנות בית בשבילי ובשביל משפחתי". הוא סיכם את הצהרתה: "הדבר הדאיג אותי ופחדתי שזו הדרך שלו להיפרד ממני. לא חשבתי שהוא יבצע דבר כזה".



בתוך כך, גורם בכיר ברשויות אכיפת החוק אמר אתמול ל"דיילי ביסט" כי פאדוק ככל הנראה תכנן לבצע את הטבח בפסטיבל אחר, עם הרבה יותר צופים. הוא טען כי שכר מספר דירות הצופות אל אתר פסטיבל "החיים יפים", שבו היו אמורים להופיע שמות גדולים כמו לורד, הראפר צ'אנס, וויז קאליפה. הפסטיבל נערך שבוע לפני האירוע בו אירע הטבח ונכחו בו 150 אלף בני אדם. לדברי הגורם, פאדוק איבד את האומץ או שפשוט שינה את תוכניותיו.



בעלי המגדל בו נטען שפאדוק שכר את הדירות הצופות על אתר פסטיבל ה"החיים יפים" אמרו כי הם לא יכולים לאשר או להכחיש את העבודה שפאדוק אכן שכר דירות במקום.



כזכור, משטרת לאס וגאס הודיעה לפני כן, כי במהלך החקירה איתרה 47 כלי נשק בשלושה מקומות - החדר בבית המלון שממנו ביצע את הירי ובחלק מהבתים שהיו בבעלותו. בנוסף, ב-12 מהם הורכבו התקנים לשיפור הירי, שהפכו אותם דומים לרובה אוטומטי. הסוכנת המשטרתית הסבירה במסיבת עיתונאים כי "פאדוק ירה במשך 11-9 דקות".