הגופות ממשיכות להיערם: מספר ההרוגים ברעידת האדמה והצונאמי באינדונזיה עלה הבוקר (שלישי) מ-844 ל-1,234, כך לפי הרשויות המקומיות. עם זאת, שיעור האבידות אמור לגדול, כך מעריכים בסוכנות הלאומית לניהול אסונות במדינה. "יש כמה מקומות שאנחנו עדיין לא יכולים להגיע אליהם", אמר קולונל מוחמד תוהיר מצבא אינדונזיה. 

בתוך כך, 34 גופות של סטודנטים לתאולוגיה אותרו בכנסייה בדרוס סלבס, לאחר שנהרסה במפולת שלגים שפרצה בעקבות רעידת האדמה. "הקושי היה לנוע באזור ולהעביר את הגופות למקום אחר", סיפר מקומי. עד כה נקברו 153 בני אדם בקברי אחים על מנת למנוע השחתה של גופות. ההערכה היא כי מאות גופות נוספות יתגלו מתחת להריסות. 
האינדונזים מתמודדים עם קשיים רבים, וזוכים לסיוע בינלאומי על מנת להתמודד עם האסון. בין היתר, קיימות בעיות של אספקת מים נקיים במקומות רבים, כאשר בנוסף בתי החולים, שהודיעו על תפוסה מלאה, מתקשים לעמוד בעומס. מלבד זאת, כוחות הביטחון והחילוץ מתקשים להעביר בנזין ומכונות עבודה לאזורים שנפגעו.
הצונאמי באי סולוואסי - אינדונזיה

כזכור, לפני ארבעה ימים הכה הצונאמי באי סולאווסי שבמדינה. גל עצום בגובה של שני מטרים הגיע לאחר שרעידת אדמה בדרגה של 7.5 פקדה את חופי המדינה.