תשומת לב עולמית הופנתה לעבר חתונתם של הנסיך הארי ומייגן מרקל במאי האחרון, ובסוף השבוע הקרוב ירשום בית המלוכה הבריטי אירוע חגיגי נוסף, כאשר הנסיכה יוג'יני, נכדתה של המלכה אליזבת השנייה ובת דודתם של הנסיכים וויליאם והארי, תינשא לבן זוגה, ג'ק ברוקסבנק, בטקס שגם אליו יגיעו ידוענים רבים. 

יוג'יני (28), בתם השנייה של הנסיך אנדרו ושרה פרגוסון והתשיעית בתור לכס המלוכה, וברוקסבנק (32), המנהל האירופי של מותג הטקילה קסמיגוס של ג'ורג' קלוני ובנו של מנהל חשבונות, הכירו באתר סקי בשווייץ לפני שבע שנים. בינואר האחרון הודיע בית המלוכה כי השניים התארסו.

החתונה תתקיים ביום שישי הקרוב בשעה 13:00 בצהריים בכנסיית סנט ג'ורג' שבטירת וינדזור, שם נערכה גם החתונה של הנסיך הארי ומייגן מרקל. את טקס הנישואין ינהל הדיקן של וינדזור, הכומר דיוויד קונר. אבי הכלה, הנסיך אנדרו, נושא בתואר הרשמי של הדוכס מיורק.


חלק מהאורחים המפורסמים שהגיעו לחתונה המלכותית באביב האחרון צפויים להתייצב גם לאירוע הקרוב, ובהם ג'ורג' ואמל קלוני ודיוויד וויקטוריה בקהאם. בסוף השבוע נודע כי הטנור האיטלקי הנודע, אנדראה בוצ'לי, צפוי להופיע עם שני שירים במהלך טקס החתונה, כמו גם התזמורת הפילהרמונית המלכותית של בריטניה.