מזה כשבוע נאבקת אוקראינה על ריבונותה, מול הרוסים שמבקשים לכבוש אותה. המערב אמנם מתגייס לטובתה, ומטיל סנקציות על הקרמלין, אך לפי שעה הנשיא ולדימיר פוטין ממשיך בתוכניתו. אתמול נכנסו כוחות רוסים לעיר חרסון שבדרום המדינה, והבוקר נודע כי היא נפלה בידיהם. רב העיר יוסף יצחק וולף, שוחח הבוקר (רביעי) עם גולן יוכפז וענת דוידוב, בתוכניתם ב-103FM, וסיפר להם על המתרחש.

בפתח דבריו סיפר: "הם נכנסו לפה אתמול, יש כוחות מהבוקר שנכנסו לעיר. אני לא מומחה לבליסטיקה אבל היו יריות מנשק קל ומנשק כבד, שמעו את זה מאוד חזק. עכשיו בתוך העיר עצמה וגם בלילה האחרון שעברנו היה די שקט. שומעים בומים, אבל זה די מבחוץ". 

עוד הוסיף כי "העיר נכבשה על ידי הרוסים ב-100 אחוז. לא יכול להגיד על כל הקטע המוניציפלי אבל הם בתוך מרכז העיר. אתמול נכנסו מאות כלי רכב משוריינים וטנקים". 

כמו כן, קרא לתושבים בעיר "לא לצאת מהבתים עד שתתבהר התמונה. במחוז יש אלפי יהודים בעיר עצמה יש מאות משפחות. יש פה גם כמה ישראלים שנמצאים בעיר. הצטיידנו, קנינו כמויות גדולות של אוכל ועד שלשום בלילה עסקנו בחלוקת מזון לאנשים. אנשים יושבים בבית ויש להם לימים הקרובים מה לאכול. בתקווה שהדבר הזה יסתיים מהר כי נכון לעכשיו אין שום אספקה לעיר".

על מצב המזון והתרופות אמר: "הצטיידנו, ברוך השם. זה יותר מזל משכל ואינטואיציה. קנינו כמויות גדולות של אוכל ושלשום בלילה עסקנו בחלוקת מזון לאנשים. אנשים יושבים בבית ויש להם לימים הקרובים מה לאכול. בתקווה שהדבר הזה יסתיים מהר, כי נכון לעכשיו אין שום אספקה לעיר. מה שיש עכשיו בעיר, אכלת? אכלת אותה".