המחאה בסרי לנקה: בסרטון שפורסם ברשת והופץ במהירות, נראים מפגינים כנגד הממשל בסרי-לנקה פורצים למעונו של הנשיא גוטבאיה ראג'פקסה, ומוצאים מיליוני רופי. בסרטון הם נראים סופרים את השטרות. על פי טענתם, הכסף הרב שנמצא במעונו של הנשיא הוחזר על ידם לרשויות. 

המחאה החריפה שפרצה בסרי לנקה כנגד השלטון החלה בעקבות המשבר הכלכלי החמור שפקד את המדינה. במסגרת המשבר, ישנו מחסור חמור במוצרי במזון ובתרופות. הנשיא וראש הממשלה במדינה הודיעו כי הם מסכימים להתפטר מתפקידם. 

בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראים המפגינים נכנסים לבית הנשיא ואף רוחצים בבריכה הנשיאותית, לאחר שפרצו את גדרות האבטחה שהוצבו על ידי המשטרה. כמו כן, הנשיא ראג'פקסה לא נמצא במקום והועבר מראש למקום אחר כאשר טרם התברר כמה אנשי אבטחה יש בתוך המעון. בתיעוד נוסף שהופץ ברחבי הרשת נראה בית ראש הממשלה כשהוא עולה בלהבות, לאחר שעל פי חלק מהדיווחים הוצת. לא ידוע על מיקומו של הנשיא הנמלט. 

כאמור, סרי לנקה סובלת מהמשבר הפיננסי החמור בתולדותיה ורבים מהאזרחים נאבקים לקנות מזון, תרופות ודלק. עוצר משטרתי שהוטל מוקדם יותר במספר מחוזות הוסר היום, לאחר שמספר פוליטיקאים ומשפטנים במדינה טענו כי העוצר לא חוקי, ושלא היו מקרים של אלימות המצדיקים צעד כזה.