ברקע התבוסות הצבאיות של הרוסים במזרח אוקראינה, וההכרזה על סיפוחם של ארבעה מחוזות במזרח אוקראינה ובדרומה, התראיין הבוקר (שני) הרב יוסף יצחק וולף, שליח הרבי מליובאוויטש ורב הקהילה היהודית בחרסון שבדרום המדינה, בתכניתם של גולן יוכפז וגיא פלג ב-103FM, וסיפר על המתרחש באזור.

"לא רואים פה אצלנו במקום משהו שונה, לא השתנה מבחינתנו שום דבר בשמונת החודשים האחרונים. אנחנו תחת שלטון רוסי", אמר בפתח הראיון. "קולות מלחמה יש פה כל הזמן, דווקא בימים האחרונים יותר שקט. בהחלט שומעים מבחוץ את קולות המלחמה הללו בלי הפסקה". 

בכל הנוגע להכנות ליום כיפור וחג הסוכות, ציין הרב כי אין התארגנויות לתפילות בשעות הערב, משום שאנשים לא יגיעו. "מתפללים בלי מניין בתפילת ערבית. בשעות היום יש מניין בבית הכנסת כל יום. זה מאוד מרגש לראות את היהודים שבכל המצב הדי לא נורמלי נוהגים להתחבר ולהיות ביחד בכוח ובעוצמה. גם אחרי 30 שנה כאן, אני מתרגש כל פעם מחדש". 

לסיום, שיתף הרב וולף על מה שקורה בפועל: "אי אפשר להתעלם שיצאו מפה כמויות מאוד גדולות של אנשים, וברור שיש גל נוסף של עזיבה. היעד הוא גם ישראל אך לא רק, נוסעים לכל מקום שיכול לספק תנאים כמו לאירופה ולארצות הברית. אנחנו מאוד משתדלים לחבר את מי שנוסע מפה לקהילות ולשלוחי חב"ד בכל מיני מקומות אחרים בעולם".