אחרי שלושה חודשים של מחאה בלתי פוסקת: התובע הכללי האיראני הודיע כי המדינה "בודקת מחדש את חוק החיג'אב". לדבריו, הסקירה "תראה את התוצאות בעוד שבוע או שבועיים".

דיווח: נחשף מפקד יחידה 840 האיראנית המכוונת ע"י כוח קודס
דיווח: איראן ביקשה מרוסיה סיוע בדיכוי "מחאת החיג'אב" במדינה

"הפרלמנט ומערכת המשפט באיראן בודקים האם החוק מצריך שינויים כלשהם", אמר שר המשפטים האיראני, מוחמד ג'אפר מונטזרי. עם זאת, הוא לא ציין מה אפשר לשנות בחוק. נשיא איראן איברהים ראיסי התייחס לחוק ואמר כי "היסודות הרפובליקניים והאסלאמיים של איראן מושרשים חוקתית, אבל יש שיטות ליישום החוקה שיכולות להיות גמישות".

במהלך סוף השבוע טקסי אזכרה לצעירים שמתו במהלך ההפגנות, הפכו לזירת מחאה נוספת כנגד משטר האייתולות. גנרל בחיל משמרות המהפכה האסלאמית של איראן אמר השבוע, לראשונה, כי יותר מ-300 בני אדם איבדו את חייהם במחאות מאז מותה של מהסה אמיני. כמו כן, הארגון הלא-ממשלתי של איראן לזכויות אדם, שבסיסו באוסלו, אמר כי לפחות 448 בני אדם "נהרגו על ידי כוחות הביטחון בהפגנות המתמשכות ברחבי הארץ". בנוסף, ראש זכויות האו"ם, וולקר טורק, אמר בשבוע שעבר כי 14,000 בני אדם, כולל ילדים, נעצרו במחאות.

במהלך המחאות נשמעו הקריאות: "נילחם, נמות, ניקח את איראן בחזרה". אחד הצעירים שנהרגו במהלך המחאות, הוא מהראן סומק, אשר נורה ישירות ע"י כוחות הביטחון המקומיים, כאשר חגג את הפסד נבחרת איראן לארצות הברית, במונדיאל שנערך בקטאר. 

הוא וארוסתו צפרו במכוניתם לחגוג את הפסד הנבחרת, כחלק מהמחאה נגד המשטר, לפני שנורה בראשו. אך למרות זאת, נראה כי המשטר האייתולות אינו מצליח לייצר את ההרתעה לה ציפה. 

"עוני, שחיתות, אנו הולכים להפיל זאת, ו"מוות לחמינאי", אלו רק חלק מהקריאות שנשמעו במהלך המחאות לאורך סוף השבוע. על פי מספר דיווחים, משפחתו של צעיר איראני שנקבר בחשאי, הגיעה אל גופתו וקברה אותה במקום אחר. 

הצעיר, חאמד סלחשור, נעצר ע"י כוחות הביטחון המקומיים, ולאחר מספר ימים קיבלה משפחתו הודעה לפיה הוא מת במהלך שהותו בכלא. על פי טענתו של "המרכז האיראני לזכויות אדם", הוא עונה במהלך שהותו שם, מה שלבסוף גם הוביל למותו.