שלושה ימים לאחר הניצחון של הילרי קלינטון על ברני סנדרס בהצבעה של המפלגה הדמוקרטית בנבאדה - המועמדים הרפובליקנים יקיימו הלילה את ההתמודדות שלהם במדינת הקזינו, ודונלד טראמפ צפוי לרשום ניצחון חשוב נוסף.



הסקרים האחרונים הראו כי טראמפ צפוי לקבל קרוב ל־40% מהקולות של המשתתפים באסיפות ההצבעה (קאוקס) בנבאדה, עם פער של קרוב ל־20% מהמקום השני, שעליו מתמודדים הסנאטור טד קרוז והסנאטור מרקו רוביו, שהתגורר בילדותו בלאס וגאס ומקווה לבסס את מעמדו כנציג הממסד הרפובליקני בבחירות.



גורמים במפלגה הרפובליקנית ציינו כי הם חוששים שתהליך ההצבעה, המתבצע בהרמת יד, ללא קלפיות, ייצור בעיות. "אני חושב שכל המטות דואגים. תהליך הקאוקס הוא מבולגן ובטוח יהיה בעיות", אמר אחד הפעילים בנבאדה, "זה טבעו של קאוקס".



בינתיים, טראמפ המשיך לחגוג את ניצחונו הגדול בקרוליינה הדרומית ביום שבת. בעצרת שקיים באטלנטה התרברב המיליארדר כי הוא מסוגל לנצח בקרב שכבות אוכלוסייה שונות.



"ניצחנו אצל כולם. ניצחנו אצל נשים, ניצחנו אצל גברים. אני מעדיף לנצח אצל הנשים, אם להיות כן. ניצחנו אצל האוונגליסטים וזה לא ייאמן. ניצחנו בקרב הצבא", אמר המיליארדר לתומכיו. "ניצחנו אצל בעלי ההשכלה הגבוהה, המשכילים למדי ואלה שכמעט אינם משכילים. ניצחנו בקרב הגבוהים, הנמוכים, השמנים והרזים. פשוט ניצחנו".



במהלך העצרת, הצליח מפגין בקהל לנתק את האורות באולם והבמה החשיכה. "הו, זה טוב יותר. האם הם מגיעים מהתקשורת הבלתי הוגנת?", קרא טראמפ, אולם כאשר האורות חזרו והאירו את פניו בעוצמה, הוא הוביל את הקהל בקריאות "כבו את האורות!". אנשי התאורה נעתרו לבקשתו והחלישו את האורות.



בתוך כך, ממשיכים גורמים שמרניים בולטים לצאת בחריפות נגד האפשרות שטראמפ יהיה מועמד המפלגה לנשיאות. אריק אריקסון, בלוגר ומגיש תוכנית רדיו שמרני מאטלנטה, הכריז כי לא יצביע לטראמפ מאחר שלטענתו הוא תומך בהפלות כמו קלינטון. "אני משוכנע שעמדתו של טראמפ בעד החיים היא רק למטרות נוחות", אמר, "החיים הם הסיבה הראשונה שמשפיעה על הצבעתי. לכן אני לא אצביע בכלל לטראמפ. לעולם".