דונלד טראמפ בצרות. סקר נוסף מצביע על יתרון משמעותי של הילרי קלינטון על המועמד הרפובליקני לקראת הבחירות לנשיאות בחודש נובמבר. על פי הסקר של רשת פוקס ניוז השמרנית, 49% רוצים לראות את הצמד קלינטון-קיין בבית הלבן, לעומת 39% בלבד לטראמפ ושותפו מייק פנס. מדובר בפער משמעותי במיוחד לאור העובדה שהוא גדול מסטיית התקן.



קלינטון נהנית מיתרון גדול אצל האוכלוסיות שהצביעו לנשיא המכהן ברק אובמה. בקרב נשים היא מובילה בפער עצום של 23% (57 לעמות 34), בקרב השחורים הפער הוא עצום לטובתה של מזכירת המדינה לשעבר - 87% תומכים בה לעומת 4% בלבד שאמרו כי יצביעו לאיל הנדל"ן. גם בקרב ההיספנים גוברת קלינטון על טראמפ (68% לעומת 20%) ובקרב צעירים מתחת לגיל 30 (49% לעומת 31%).



יתרון נוסף של קלינטון, הוא שהיא נהנית מתמיכה גדולה יותר בקרב מצביע מפלגתה מאשר טראמפ בקרב מצביעע המפלגה הרפובליקנית. גם קרב תומכי המפלגה היריבה יש לגברת הראשונה לשעבר יתרון על יריבה. 12% מהרפובליקנים תומכים בה, לעומת 5% מהדמוקרטים שתומכים בטראמפ.



עוד עולה מהסקר, רוב הנשאלים - 61% - חושבים שהמועמדת הדמוקרטית היא אישה לא הגונה. אלא שלרוע מזלו של טראמפ, מצבו בנושא הזה גרוע עוד יותר - 62% טוענים כי לא ישר.  



מנגד, טראמפ מוביל בעשרה אחוזים בקרב האוכלוסייה הלבנה (49% לעומת 39%), גברים (45$ לעומת 40%), נוצרים אוונגליסטים (69% לעומת 19%) ובקרב לבנים ללא תואר אקדמי (62% לעומת 36%).גם בקרב ותיקי הצבא המאריקאי טראמפ מוביל על קלינטון, עם 53% לעומת 39%.