המועמד הרפובליקני לנשיאות ארה"ב, דונלד טראמפ, ממשיך בקו החדש שלו, ושוקל כל התבטאות שלו. אמש, לאחר המעידה של הילרי קלינטון, והדיווחים על מצבה הרפואי, לא הצליח אף עיתונאי להגיע למועמד, שהחליט להגיב היום (שני) בצורה מסודרת ברשת יחסית אוהדת עבורו, "פוקס", ופתח את דבריו באיחולי החלמה להילרי החלמה מהירה, אבל לא שכח לתקוף אותה על הדברים שאמרה במהלך סוף השבוע ("חצי ממצביעיו של טראמפ הם גזעניים").



דונלד טראמפ הגיב לראשונה למצבה של יריבתו, הילרי קלינטון: "אני מקווה מאוד שהילרי תחלים, מאחל לה החלמה מהירה, ומקווה מאוד שהיא תצליח להגיע לעימות בינינו, שמחתי לשמוע שהיא מחלימה יפה". יחד עם זאת, טראמפ לא שכח לתקוף את קלינטון על הסערה שעוררה לאחר שאמרה כי חצי ממצביעיו של טראמפ גזעניים אמר: "כששמעתי את זה, אמרתי לעצמי שזה לא הגיוני שהיא אמרה את זה, וביקשתי מאנשיי שיגידו את זה שוב. אמרתי שאין מצב שהיא אמרה את זה, זאת פשוט מכעיס, וזאת בדיוק הבעיה של הפוליטיקה. ראו את הכעס שלה שהיא אמרה את זה. היא צריכה להבין שברגע שאתה נבחר לנשיא, אתה לא נשיא של 47 אחוזים, 50 אחוזים או 60 אחוזים. אתה נשיא של כולם, מישהו צריך לצאת לזה ולהגיד את זה"



לאחר מכן המשיך ושטח את המצע שלו, שהוא מרבה לתקוף את ברק אובמה והמצע הדמוקרטי: "הרבה אנשים עובדים קשה יותר היום והם מרווחים פחות בגלל האובמה קייר. התמיכה שלי מהיא מגוונת כוללת נשים וכוללת אפרו אמריקאים והיספנים". לאחר מכן התייחס לכוכבי הפוטבול, שהחלו במחאה ומסרבים לעמוד במהלך ההמנון: "אני חושב שזה חוסר כבוד כלפי המדינה שלנו. מדובר בענף מרכזי אצלנו וזה חוסר כבוד והערכה למדינה, הם צריכים לנסות מדינה אחרת ולראות כמה הם יצליחו שם".



על הניסיון שלו להגדיל את התמיכה בקרב אפרו אמריקאים אמר: "הייתי בתקופה האחרונה במרכזי קהילות אפרו אמריקאים ויש שם אהבה גדולה למדינה, בכנסיה בדטרויט היו אנשים טובים שאוהבים את המדינה. אנחנו נשיג אחוזי תמיכה גדולים בקרב האפרו אמריקאים. הילרי הייתה גרועה בשביל הקהילה האפרו אמריקאית.



טראמפ יעבור להתגורר בקרוב במלון טראמפ החדש בוושינגטון די.סי, בעיר הבירה: "המלון של טראמפ נפתח בוושינגטון לפני הפתיחה רשמית. המלון יהיה מדהים, והוא יהיה בוושינגטון והוא יקרא טראמפ די.סי. איבונקה (בתו של טראמפ) הובילה את הפרויקט הזה וראיתי את זה בשבת וראיתי כ-1000 עובדים בלובי בערב פתיחה, וכל המדינה מדברת על זה. הפתיחה הרשמית תהיה לקראת הבחירות".