בבית"ר ירושלים לא ממש אהבו את דבריו של רון קופמן, אתמול "ביציע העיתונות", בהם השווה את אוהדי הקבוצה לקבוצת כדורגל בליגה הפלסטינית, שעמדה דקת דומייה לזכרו של המחבל שרצח השבוע את יוסי קירמה ולבנה מליחי ז"ל בפיגוע בירושלים.



 


דובר הקבוצה, אושרי דודאי, כתב בפייסבוק כי יש עילה לתביעה נגד קופמן. לדבריו, כל האשמה צריכה להיות מופנית למי שמאפשר לו לדבר כך בטלוויזיה: "הכעס האמיתי מופנה למי שנותן לו את הבמה. למי שאינו מרסן אותו, למי שמאמין שהדמות שלו והנישה עליה הוא יושב אכן מייצגת משהו, גישה פלורסליסטית. אז זהו, שממש לא!!! הוא מייצג את דעת המיעוט וממשיך להנציח אותה בחסות הסתה פרועה ופושעת, באמצעות ביטויים פוגעניים ומתנשאים, שנאה יוקדת והשתלחות וולגרית במעטה אינטלקטואלי עאלק. מוטב ייתן ערוץ הספורט דעתו וישלח את הגישה הזו לכל הרוחות. להשוות התנהגות מתריסה, מתסיסה ומעוררת גזענות ואלימות- (אותה קבוצה ממזרח ירושלים אשר קדשה את הרוצח המתועב) לקהל הנפלא של ביתר ירושלים??? זאת עילה לתביעה, לפיטורים ולהרחקה מכל במה אפשרית.


קבוצת הילאל אל קודס עומדת דקה דומיה לזכר המחבל
קבוצת הילאל אל קודס עומדת דקה דומיה לזכר המחבל


דודאי פנה לקופמן: של נעליך מעל רגליך, בוש לך כשאתה מעז להשוות, מעז לבקר, וטול קורה מבין עיניך... שהרי גם חייך לא פאר ודוגמא למוסריות... אינך מהווה (בלשון המעטה) את ״שולחן ערוך״.... של ההתנהלות הבסיסית של בן האדם.