"אנשים ירצו לפצות את עצמם": מומחים לצרכנות עם תחזית אופטימית ל-2024

המלחמה השפיעה על הרגלי הצריכה של הישראלים, שמוציאים יותר על מוצרי בסיס ופחות על מותרות. מומחים לצרכנות מנסים להעריך: מתי נחזור לקנות כבעבר, איך משפיע יוקר המחיה ועד כמה הפסיכולוגיה משחקת תפקיד?

אילנה שטוטלנד צילום: פרטי
 דיזינגוף סנטר
דיזינגוף סנטר | צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
5
גלריה

"אחרי מלחמות קודמות, בין שמלחמות שלנו ובין שמלחמות בעולם, רואים שאנשים צורכים ביתר שאת. זה מעין שרדנו ו'אכול ושתו'", אומר באופטימיות ד"ר אלכס קומן, מומחה להתנהגות צרכנית, המכללה האקדמית תל אביב־ יפו, בהתייחס לחזרה לשגרת הצריכה לאחר מלחמת "חרבות ברזל".

שחר תורגמן. יו''ר קבוצת בריל
שחר תורגמן. יו''ר קבוצת בריל | צילום: עופר חגיוב
דן פילץ
דן פילץ | צילום: גיא חמוי
צביקה וילנאי
צביקה וילנאי | צילום: חן גלילי
אלכס קומן
אלכס קומן | צילום: עידו קליר
תגיות:
צרכנות
/
מלחמת חרבות ברזל
פיקוד העורף לוגוהתרעות פיקוד העורף