מתחדשים: שר הפנים לשעבר סילבן שלום ואשתו ג'ודי ניר מוזס שלום רכשו דירה בשכונת פארק צמרת בתל אביב, כפי שפורסם היום (שני) ב"גלובס", תמורת כ-15 מיליון שקלים. מדובר בדירה בקומה 28 במגדל מנהטן, בגודל של 281 מ"ר ובנוסף יש בה שתי מרפסות פתוחות בשטח 17 מ"ר.



כזכור, המשנה לראש הממשלה ושר הפנים לשעבר הודיע לפני שבוע כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים וזאת לאחר שהגיעה פנייה ליועץ המשפטי לחקור את שלום בחשד להטרדה מינית. בהודעה שמסר אמר: "כ-23 שנים אני משרת במסירות ובאמונה את הציבור כח"כ וכשר במשרדים שונים מתוך תחושת שליחות ורצון לקדם מטרות חברתיות וציבוריות חשובות ביותר. קצתי בדרך הייסורים שהייתה מנת חלקי ומנת חלקה של משפחתי, רעייתי,ילדיי ואימי המבוגרת. משפחתי תומכת בי באופן מלא, אך אין כל הצדקה למחיר הנדרש ממנה. בנסיבות אלה החלטתי לפרוש מתפקידיי כשר וחבר כנסת".



במקומו של שלום נכנס הערב ח"כ אמיר אוחנה, נציגו הראשון בכנסת של "גאווה בליכוד", תא הלהט"ב של הליכוד. לאחר הצהרת האמונים אמר ח"כ אוחנה: "אני כאן עם כל מי שאני ומה שאני, מה שבחרתי ומה שלא וגאה באלה וגם באלה. יהודי, ישראלי, מזרחי, ליכודניק, ביטחוניסט, גאה, ליברל ואיש הכלכלה החופשית. מה בא קודם? הכל בא יחד".



לאחר מכן בירך ראש הממשלה בנימין נתניהו את הח"כ החדש: "הרושם הראשון הוא החזק ביותר כמעט בכל מגע שלנו עם בני אדם, הנאום הראשון הוא החשוב ביותר וכולנו התרשמנו עמוקות מהנאום".