פרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא תל השומר, התייחסה היום (חמישי) בראיון לבן כספית וינון מגל ברדיו 103FM לנתוני התחלואה המדאיגים, על ההגבלות החדשות ועל האפשרות להטיל סגר בחגי תשרי. רהב אמרה כי "האפשרויות הן לא רק לסגור או להמשיך לחיות לצד הנגיף, יש משהו באמצע. אני חושבת שמרביתנו מתנגדים ולא רוצים לסגור. לחיות ליד אני נורא רוצה, אבל מה לעשות שהנגיף לא מאפשר לנו את זה? צריך שניים לטנגו". 

בהתייחס לאפשרות כי יהיה סגר, אמרה רהב: "אי אפשר לשמוע על סגרים, והשאלה היא כמה הסגרים עזרו. הסגר האחרון לא הועיל, החיסונים הורידו את התחלואה. צריך להעלות את רף המגבלות, ואני מקווה שיקרה מה שקורה בבריטניה ובהולנד. 

בנוגע לביקורת שמותחת בממשלה הנוכחית בטיפולה בקורונה, רהב אמרה: "נורא קל לבוא בביקורת, לא משנה איזו ממשלה תהיה. אני לא נכנסת לפוליטיקה. ככל שעובר יותר זמן, הגישה כלפי הגל הרביעי שונה מהגישה כלפי הגל הראשון. אני מאמינה שהחיסון השלישי כן יוריד את שיעורי התחלואה. המצב בבתי החולים לא טוב". 

בהמשך דבריה, התייחסה רהב לציבור מתנגדי החיסונים: "בארץ יש ליברליות מאוד גדולה בנושא המסרבים להתחסן. צריך לעשות יותר עבודה ושכנוע, ואני כן מאמינה שאם מגזרים מסוימים לא רוצים להתחסן, לדבר איתם כן יעזור". 

כמו כן, רהב התייחסה לפרסום בידיעות אחרונות כי בכירים בממשלה פנו למשרד הבריאות וקראו להם לשקול שימוש בוטרינרים בטיפול בקורונה: "זה צחוק מעבודה, סליחה. שווטרינרים יטפלו? נו באמת".