לאחר תקופה ארוכה בה היה מאושפז בבית החולים, כשאף נפוצו ידיעות על כך שחייו בסכנה, ישתחרר מחר הזמר אדם לביתו, לאחר שהחלים ממחלת הצהבת ממנה סבל. אדם, אשר חזר לכותרות בעקבות מצבו, היה מוקף בבני משפחתו וחברים לאורך התקופה, כשגם מעריצים ובעיקר מעריצות מאותה התקופה התעניינו במצבו והידיעות על מצבו זכו לחשיפה נרחבת בכלי התקשורת. מדוברות איכילוב אישרו את הפרטים ומסרו כי "מחר בשעה 10:00 בבוקר ישתחרר הזמר אדם מהמרכז הרפואי לאחר ארבעה וחצי חודשי אשפוז".



כזכור, בפוסט שפרסם לפני כארבעה חודשים, חשף הזמר כי הוא אושפז בבית החולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה. מדובר בניתוח פשוט כביכול, אך הוא הסתבך וגרם לו למחלת צהבת וכאבי בטן, שבגללם אושפז שוב. במהלך האישפוז לקה אדם בדלקת חריפה באיברים הפנימיים, תהליך שלפי רופאיו, יכול להיות ארוך ומסוכן מאוד.





"אושפזתי בבית חולים איכילוב לניתוח להוצאת כיס המרה, לכאורה ניתוח פשוט שכנראה עבר בהצלחה", כתב אדם בפוסט. "כעבור שבועיים, אושפזתי שוב עם צהבת וכאבים חזקים בבטן, על פי הרופאים מדובר בתהליך ארוך ובעל סיכון. אני אופטימי כי ברור לי שרוצה להבריא". למעריציו (ובעיקר מעריצותיו) אמר: "לאלה מכם ששולחים אינסוף הודעות דאגה ואהבה, זה מחבק ומחזק. מעדכן שההופעות שתוכננו לנובמבר נדחות בשלב זה, בתקווה שאכן הזווית תשתנה בקרוב ונחזור לחיים. אוהב".



לפני כחודשים חלה התדרדרות במצבו של המוזיקאי, ובית החולים מסר וכי הוא בהכרה ונושם בכוחות עצמו. כמו כן נמסר כי הזמר הועבר לאשפוז ביחידה לטיפול נמרץ כירורגי. משפחתו ביקשה את "להתפלל לרפואת אדם חיים בן חווה", וכעת נראה שהיא יוצא מכלל סכנה.



במשך הימים בהם בהם אושפז בבית החולים, פרסם הזמר מספר פוסטים בהם הוא סופר את ימי האשפוז, ביניהם בימי חג החנוכה, אז כתב "73 יום, נר שני של חנוכה, שיהיו לכולכם ניסים בחג הניסים וגם לי", וכן לפני שבוע: "92 יום, עדיין מאושפז באיכילוב, תודה על האהבה הגדולה, ממשיכים להתפלל לטוב".



"לאט לאט", אמר אדם לפני כארבעה חודשים ל"מעריב אונליין" בקשר להליך החלמתו, "זה ייקח זמן". כעת, נראה שעדיין היה מוקדם לדבר על החלמה.