הופה הופה הופה הופה, הניצחון כבר לא של קויופה. וגם, מושיק חזר למשחק וחשף בקיעים עמוקים של שנאה בחומה הבצורה של השבט שלו. מסתבר שג'ני נורא סבלה בשבט הזה ואנחנו אפילו לא ידענו עד לרגע לפני האיחוד. גם כן איחוד אפשר לחשוב (בערך כמו ירושלים המאוחדת) שאחרי צהלות השמחה המזויפות של כולם יצר שוב שני מחנות, אלה שהם בעד מושיק ואלה שהם נגדו.



מושיק, חדור ברוח קרב ונקם אמר לטיטי שהיא רעה, מכשפה שקרנית וצבועה. טיטי נורא נעלבה כי הרי היא הלכה לתחרות מלכת יופי בשביל להביא שלום עולמי והיא דיברה עם ילדים ונוער, אז איך אפשר להטיח בה האשמות מגוחכות כאלה. ג'ני, שיום לפני האיחוד התחננה בבכי אצל טיטי ובני בריתה שלא ידיחו אותה, מחוזקת הפעם על ידי מושיק שחזר לשבט, זרקה לעבר טיטי שהיא שקרנית וצבועה וטיטי הצטדקה: "אבל אני חיבקתי אותך ובכיתי איתך כי ידעתי שאני עומדת להדיח אותך". משפט תמוה, כי איך אפשר להתייפח עם ג'ני מצד אחד ולתכנן להעיף אותה מצד שני? על זה אמר מושיק: "אני מעדיף רוע גלוי מאשר צביעות".



דנה ברגר לא יכלה להתאפק ואמרה שקבוצת קויופה הם שחצנים ושתלטנים והם דיכאו את ג'ני. רון שובל שלא סובל את דנה והשירים האשכנזים שלה רק שמע אותה מצייצת משהו ומיד קפץ כנשוך נחש אבל אני לא זוכרת מה הוא אמר בדיוק, כי בשלב זה כולם התנפלו על כולם וכמעט הלכו מכות. אני כן זוכרת את רון אלוף צועק לעבר מושיק (אחרי שטילטיל ניסה להשתיק אותו ב "שששש"), כשעיניו הכחולות בוהקות בזוהר הלילה: "אני אדון רון אלוף ואני גאה בשם שלי ואני ווינר". עוד רגע היה קם ושולף חרבו כמו מל גיבסון ב"לב אמיץ". בסוף הלילה הסוער הזה החליטה רוסלנה שרון שובל לא בא לה טוב בעיניים.



טילטיל שעבר טלטלה רגשית קשה עם עזיבתו של אמסלם, כמו מרקו שנשאר בלי אימא, מצא במושיק דמות אבהית חדשה להתרפק עליה ובשמחה נתלה עליו כאשר הסירה הביאה את השבט המאוחד לאי ומושיק נשא אותו על גבו החסון עד שהגיעו אל החוף. לטילטיל יש ריספקט לסלבריטאים, בעיקר כאלה שביקרו במעון ראש הממשלה ואין סכנה שהוא יעמיד את מושיק להדחה בקרוב.



טיטי איינאו בהישרדות. צילום: יח"צ


ואם מישהו תהה מה קרה לטיטי ורון אלוף מאז אותה נשיקה לוהטת על החוף בשעות בין ערביים שהתרחשה לפני שנות דור וכמעט שכחנו ממנה, ניתנה לזוג עוד הזדמנות להוכיח את תשוקתם אחד לשני. במשימת פרס המקלחת זכתה טיטי מבין הבנות ורון אלוף זכה מבין הבנים, לא לפני שרון נתן פייט על קורה מתנדנדת ועשה עיניים מפחידות כאלה כמו המאורים בניו זילנד כאשר הם מנסים להביס את היריב. בפרק הבא נזכה לראות את טיטי ורון מסבנים אחד לשני את הגב והתחת עם "הד אנד שולדרס" תחת מים קולחים.

מקלחות בשלשות

אממה? נוספה צלע שלישית לרומן. ברגע האחרון התבקש רון לצרף עוד מישהי לאמבטיה המשותפת והוא בחר בלירון כי כל השיער שלה פלונטרים מרוב לכלוך. כאילו האחרות יצאו עכשיו מהמספרה עם פן. לירון חיבקה מכל צד את שני שותפיה למקלחת כשהיא מצהירה שאין מאושרת ממנה ושלושתם נעלמו לעבר השקיעה עם בקבוקי השמפו. קאט! 



הודא נורא נעלבה שרון לא בחר בה, במיוחד שהיה לה יום הולדת באותו יום, וסיכמה את האירוע במסקנה מתבקשת שאין בני ברית בעולם הזה ושמר אלוף הוא "חרא", מילה חביבה עליה במיוחד. (למה לא לשנות, סתם בשביל העניין, ל: טינופת, זבל או חלאה ניאו נאצית?)



גם הפעם ההפקה התערבה והצילה את עומר ואת החבר הטוב של גיא זוארץ ואשתו, מושיק גלאמין. הרי יכלה לקבוע שרק המנצח במשימת הצלחות חוזר למשחק והשניים האחרים יעשו דו קרב והמפסיד יעזוב את האי. בשורה התחתונה, עוד לא הייתה עונה כל כך מבוימת. אפילו התמונה של המתמודדים שישנים בלילה צמודים אחד לשני כשפניהם פונות לאותו כיוון כמו קוביות דומינו, נראית מלאכותית, כאילו הורו להם לשכב בפוזה הזאת בשביל המצלמה. נדמה לי שאפילו תפסתי שם מישהו מהם ממצמץ.



בינתיים באזור הצללים, עומר עדיין עומד באותה פוזיציה מהרגע שנהיה לזומבי, כשיד אחת נשענת על גזע עץ והוא משקיף על הנעשה מרחוק כאילו אף פעם לא הלך לישון. האיש הכי אופטימי בעולם חושב שהכול פועל לטובתו וגם אם היה מודח סופית היה מודיע: חכו, עוד אחזור. כמו ב"שובו של הג'דיי".